מיקרוסופט מוסיפה תמיכה בתוספים לדפדפן Edge באנדרואיד

דפדפן Microsoft Edge (צילום: רונן מנדזיצקי) דפדפן Microsoft Edge (צילום: רונן מנדזיצקי)

מיקרוסופט (Microsoft) עובדת על הוספת תמיכה בהתקנת תוספים בדפדפן האדג’ (Edge) הסלולרי של החברה, פיצ’ר שנחשף בגרסת בטא עדכנית של הדפדפן למערכת ההפעלה אנדרואיד ומאפשר התקנת תוספים, בדומה לשימוש בדפדפן על המחשב, זאת בניגוד לדפדפן הכרום של גוגל, שאינו מאפשר זאת על אף הרצון הגבוה של משתמשים במהלך השנים.

אחד מהשינויים הגדולים ביותר שעברו על דפדפן האדג’ של מיקרוסופט בשנים האחרונות היה המעבר למנוע הכרומיום בו משתמשת גם גוגל גם בדפדפן הכרום. הדפדפן קיבל לאחרונה את השם המעודכן יותר “Microsoft Edge: AI Browser” כחלק מהמהלך הכללי של מיקרוסופט לשילוב פתרונות AI בכלל המוצרים שלה.

עכשיו נראה כי מיקרוסופט הצליחה “להתעלות” על גוגל על ידי מתן פיצ’ר מבוקש מאוד למשתמשים הסלולריים של הדפדפן, האפשרות להתקנת תוספי דפדפן.

הפיצ’ר המשמעותי יגיע כקפיצת מדרגה למשתמשים סלולריים, שיוכלו ליהנות מאותם התוספים בהם הם משתמשים על המחשב שלהם גם על גבי המכשיר הסלולרי.

משתמש בשם Leopeva64 גילה כי גרסת הבטא (Canary) העדכנית של Edge מכילה את האפשרות להתקין תוספים בהגדרות המתקדמות שלה, פיצ’ר שיעבוד בצורה דומה לדפדפן במחשב, עם אפשרות להתקנת תוספים דוגמת חוסם הפרסומות uBlock Origin ועוד.

האפשרות להתקנת תוספים לדפדפן האדג’ הסלולרי זמינה כעת בגרסת הבטא (Canary) של הדפדפן (Google Play), כאשר בהמשך האפשרות צפויה להגיע גם לגרסה הרגילה של הדפדפן (Google Play).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים