נאקלס מחפש יריב חדש בסדרת המשך לסרטי “סוניק”

באדיבות +Paramount

אחרי שהוצג לראשונה ב“סוניק: הסרט 2”, אידריס אלבה חוזר לתרום את קולו לדמות הקיפודן האדום, בסדרת הספין אוף “נאקלס” (Knuckles), המקבלת טריילר בחסות אולפני פרמאונט.

הסדרה החדשה בת שישה הפרקים תגשר בין עלילת הסרט השני של סוניק לסרט השלישי שצפוי להגיע לבתי הקולנוע בדצמבר.

לאורך העונה ייצא נאקלס למסע חיפוש עצמי ומלא אקשן, כאשר הוא לוקח תחת חסותו את וייד (אדם פאלי), שבסרט הקודם קיבל לידיו את תפקיד השריף של העיר. נאקלס יאמן את וייד, וילמד אותו את דרך לוחמי האקידנה.

כעת בצד של החבר׳ה הטובים, נאקלס מכוון הנקמה מבהיר לסוניק כי הוא נשאר בכדור הארץ רק כדי לקיים את ההבטחה שביצע לחבריו החדשים ולמשמר השכונה.

מאחר שהוא חייב להפוך את כדור הארץ לביתו, נאקלס מנסה לעצב מחדש את הבית שירגיש יותר שלו – על ידי הפיכת הסלון לזירת גלדיאטורים מלאת חרבות.

הסדרה Knuckles, באדיבות +Paramount
הסדרה Knuckles, באדיבות +Paramount

נאקלס מבין כי הוא לא ימצא את הקרב שהוא מחפש בשכונה השקטה, ומחליט לצאת יחד עם וייד לחפש הרפתקה ראויה. את האתגר הזה הוא ימצא מול נבל חדש בגילומו של רורי מקהן (“משחקי הכס”), אשר עבד בעבר אצל רובוטניק.

אל הסדרה החדשה יחזרו שלל שחקנים מסרטי “סוניק”, ביניהם טיקה סאמפר (מאדי), קולין אושונסי (זנבות) ובן שוורץ (סוניק). אליהם יצטרפו גם שורה של שחקנים אורחים כמו כריסטופר לויד (“בחזרה לעתיד”), סטוקרד צ’נינג (“הבית הלבן”), אלי טיילור (“טד לאסו”), קארי אלווס (“הנסיכה הקסומה”), פול שיר (“חמוץ מתוק”) ואידי פטרסון (“משפחת ג’מסטון”).

רוב הצוות שמאחורי סרטי סוניק יחזור גם לסדרת הטלוויזיה, שנוצרה על ידי תסריטאי “סוניק: הסרט 2” ג’ון וויטינגטון. גם במאי הסרטים ג’ף פאולר יחזור לתפקידו בחלק מפרקי הסדרה. שני סרטי סוניק הוכיחו הצלחה מרשימה עבור אולפני פרמאונט, וגרפו יחדיו מעל 700 מיליון דולר.

“נאקלס” תעלה לשידור בארה”ב החל מה-26 באפריל בפלטפורמת הסטרימינג פרמאונט+. טרם נמסר האם נרכשה לשידור בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים