ליאור אשכנזי ומיכאל אלוני מככבים בסדרה חדשה על השואה מבית דיסני

מתוך טריילר ל”היינו בני המזל” (באדיבות HULU/Disney+)

דיסני והולו מציגים טריילר לסדרת הדרמה החדשה “היינו בני המזל” (We Were the Lucky Ones), המגוללת את הסיפור האמיתי של משפחה יהודית אחת שהופרדה בתחילת מלחמת העולם השניה, בכיכובם של שחקנים אמריקאים וישראלים.

הסדרה מספרת על משפחת קורץ מפולין שבניה ובנותיה הורחקו עם עליית היטלר ופלישתו לפולין. כעת קרועים בין ארצות ואף יבשות שונות, בני המשפחה ימצאו עצמם מתמודדים עם זוועות השואה ויאלצו להילחם ולהקריב הכל כדי למצוא את הדרך להתאחד שוב.

הטריילר מתחיל כאשר הבן אדי מגיע לביקור בבית המשפחה בפולין, לאחר שעזב לגור בפריז. אחותו מוקסמת מחייו החדשים וכמהה להצטרף אליו יום אחד בצרפת. אך מהר מאוד הפלישה מתחילה והגרמנים כבר נמצאים על סף דלתה של משפחת קורץ.

לאורך הטריילר אנו רואים את השנים חולפות, והקשיים שעוברים בני המשפחה בניסיון לא רק לשרוד אלא לשמור על תקווה כי יראו זה את זה שוב יום אחד. על רקע הזוועות הבלתי אפשריות, איכשהו מצליחים ילדי משפחת קורץ לשמור על אופטימיות ולהאמין כי יש עתיד למשפחתם.

מתוך טריילר ל
מתוך טריילר ל”היינו בני המזל” (באדיבות +HULU/Disney)

את הסדרה מובילים לוגן לרמן (“רכבת הקליע”) וג’ואי קינג (“דוכן הנשיקות”), ואליהם מצטרפים שלל שחקנים ישראלים ביניהם ליאור אשכנזי (“הערת שוליים”), הדס ירון (“למלא את החלל”), עמית רהב (“המורדת”), מיכאל אלוני (“השוטר”) ומורן רוזנבלט (“חתונה מנייר”).

את הסדרה יצרה התסריטאית אריקה ליפז (“תוכנית הבוקר”, “ג’וליה”), על פי הרומן באותו השם מאת ג’ורג’יה האנטר. הסופרת ביססה את הספר על סבה, שלא ידעה אשר חווה את השואה עד אחרי מותו. לאחר הגילוי, האנטר חקרה לעומק את סיפור משפחתה והשתמשה בו כהשראה לספרה, שהפך לרב מכר.

על כסא הבמאי יושב תומאס קייל, שביים בין השאר את המחזמר “המילטון” בברודווי ואת סדרת הטלוויזיה “פוסי/ורדון” (Fosse/Verdon) בה כיכבה אשתו בחיים מישל ויליאמס.

“היינו בני המזל” תעלה לשידור בארה”ב ברשת הולו ב-28 במרץ. בישראל משודרים תכני הולו בדיסני+, אך תאריך העלייה טרם נמסר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים