הסופות מתחזקות בהמשך לסרט הקלאסי “טוויסטר”

טוויסטרס, פוסטר (באדיבות Universal Pictures)

כמעט 30 שנה אחרי שחרורו, סרט הפעולה “טוויסטר” מקבל המשכון בדמות הסרט החדש “טוויסטרס” (Twisters) בו נעקוב שוב אחר צוות של חוקרי סופות טורנדו.

הסרט החדש אינו גרסה חדשה לסרט הקודם, אך גם לא המשך ישיר. מדובר בסיפור חדש עם דמויות חדשות בתקופה המודרנית, וטרם ידוע האם כוכבת הסרט המקורי הלן האנט תפציע להופעת אורח. השחקן ביל פקסטון, שהוביל את הסרט עימה ב-1996, נפטר ב-2017.

עלילת הסרט עדיין לא נחשפה, אך מהטריילר מזכיר מאוד את עלילת הסרט המקורי. הוא לוקח אותנו הישר ללב הסערה, כאשר צוות החוקרים נוסעים ישירות לתוך הטורנדו, עד שרכבם נהרס והם חייבים להימלט ברגל במהירות, לפני שהאוטו נשאב מעלה.

בהמשך אנו פוגשים את טיילר (גלן פאוול, “אהבה בשחקים: מאווריק“), רודף סופות טורנדו שרואה עצמו כקאובוי הולל. בניגוד לחוקרים הטיפוסיים, נראה שטיילר הוא סוג של סלבריטי בעולם הסופות, כאשר מעריצים כמהים לראות אותו בפעולה.

טיילר מצטרף לחוקרת צעירה (דייזי אדגר ג’ונס, “אנשים נורמלים”) שחולמת למצוא את ההזדמנות לבחון את הפטנט החדש שלה, שיכול לעצור טורנדו מבפנים.

טוויסטרס, פוסטר (באדיבות Universal Pictures)
טוויסטרס, פוסטר (באדיבות Universal Pictures)

הסרט מגיע מאת הבמאי לי אייזיק צ׳אנג (“מינארי”) והתסריטאי מארק סמית׳ (“האיש שנולד מחדש”). אל צוות השחקנים מצטרפים קירנן שיפקה (“הרפתקאותיה המצמררות של סברינה”), מורה טיירני (“הרומן”), אנתוני ראמוס (“המילטון”) ודיוויד קורנסווט, שלוהק כסופרמן הבא ביקום הקולנועי של די.סי.

“טוויסטרס” יגיע לבתי הקולנוע בדצבמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים