שעון הריצה החכם Garmin Forerunner 165 מושק בהחל מ-1400 ש”ח

שעון Forerunner 165 (מקור גרמין)

גרמין (Garmin) הכריזה על ה-Forerunner 165, שעון הריצה החדש של החברה מסדרת ה-Forerunner, הזמין בשתי גרסאות עם מסך AMOLED בגודל 1.2 אינץ’, תמיכה במעקב אחרי למעלה מ-25 פעילויות ספורט שונות עם מעקב מיקום, שירות התשלומים Garmin Pay ואפשרות לאחסון מוזיקה בגרסת ה-Music היעודית, ועד 11 ימי שימוש במצב שעון חכם.

שעון ה-Forerunner החדש מגיע עם גוף פולימרי עגול בקוטר 43 מ”מ ומשקל של 39 גרם. הוא משלב מסך AMOLED עגול בגודל 1.2 אינץ’ ורזולוציית 390×390.

השעון מגיע עם עמידות למים בעומק של עד 50 מטרים (5ATM) המתאים גם למעקב אחר פעילויות ספורט במים ותמיכה בשלוש רשתות מעקב מיקום שונות (GPS, Glonass, Galileo) בעבור אימוני ספורט.

עם ה-Forerunner 165 חברת גרמין שמה דגש על תחום הריצה ומשלבת “מאמן כושר” מובנה עם תוכניות אימון לריצות של 5 ק”מ, 10 ק”מ וחצי מרתון, ומצב אימון יעודי למירוצים בהתאם למידע אותו מזין המשתמש.

שעון Forerunner 165 (מקור גרמין)
שעון Forerunner 165 (מקור גרמין)

בדומה לשעונים חכמים אחרים, גם דגם ה-Forerunner החדש תומך במעקב אחר למעלה מ-25 פעילויות ספורט שונות, מעקב אחר דופק, רווית החמצן בדם, שינה ועוד, לצד פיצ’רים יחודיים של גרמין, בהם ניטור האנרגיה של המשתמש (Body Battery), דו”ח בוקר, שירות התשלומים Garmin Pay ועוד.

ההבדל היחיד בין שני דגמי ה-Forerunner 165 החדשים הוא בתמיכתו של דגם ה-Music היקר יותר בהפעלת מוזיקה, כשהוא מגיע עם אחסון פנימי בנפח של 4GB המיועד לאחסן עד 500 שירים, לפי החברה, שירים אותם ניתן להוריד משירותי הזרמת המוזיקה ספוטיפיי, אמזון מיוזיק ודיזר.

שעון Forerunner 165 (מקור גרמין)
שעון Forerunner 165 (מקור גרמין)

מבחינת זמן הסוללה שלו, שעון ה-Forerunner 165 החדש מציע עד 11 ימי שימוש במצב שעון חכם רגיל, זמן שעולה לעד 20 ימים במצב חיסכון, כאשר בשימוש במעקב GPS זמן הסוללה מגיע לעד 19 שעות במצב GPS בלבד וללא מוזיקה.

שעון ה-Forerunner 165 החדש של גרמין זמין למכירה בארץ במחיר של 1399 ש”ח לגרסה הרגילה ו-1599 ש”ח לגרסת המוזיקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים