נינטנדו הכריזה על פרטי השקת ה-3DS: סוף פברואר, כ-1,100 שקלים. ביפן.

אם לא שמתם לב שהיום הוא תאריך מיוחד – כנראה שאתם לא יפנים, או שעברתם כבר את גיל 15. היום הוא היום בו הבטיחה ענקית המשחקים נינטנדו כי תכריז סופית על מועדי ומחירי השקת קונסולת התלת-ממד הראשונה בעולם, 3DS.

בפועל, ערכה החברה בשעות הבוקר אירוע ביפן במהלכו הודיעה על תאריך ומחיר ההשקה בארץ השמש העולה בלבד: המכשיר יעלה 25,000 ין (כ-1,100 שקלים) ויימכר החל מה-26 בפברואר. לאירופה וארה”ב הוא יגיע בחודש מרץ – אך תאריכים ספציפיים לא הוזכרו.

חוץ מפרטי ההשקה המקומית, סיפקה נינטנדו פרטים נוספים על המפרט הטכני והתוכנתי: ה-3DS תגיע עם מעגן (או “עריסת”) הטענה, עט סטיילוס טלסקופי, כרטיס SD וכרטיסים המשמשים כנקודות-ציון לקיום משחקי מציאות רבודה בעזרת המצלמה המובנית. כמו כן מצויידת הקונסולה ביכולת להשהות משחקים ולמזערם לצורך פעולות כגון גלישה או כיבוי חיישנים אלחוטיים לחיסכון בסוללה. כל זה ועוד מודגם בסרטון קיצ’י ומטריד כמו שרק היפנים מסוגלים להפיק, הניתן לצפיה באתר היפני.

בנוסף לקונסולה החדשה, אישרה החברה כי היא שוקדת בימים אלה על ה-Wii Remote Plus ועל שיתוף פעולה עם Fuji בנושא הזרמת וידאו תלת-ממדי מטלוויזיות החברה לקונסולה הניידת. כמו כן, היא הודיעה כי חנות מקוונת תשמש לאספקת משחקים להורדה לקונסולה, ונראה שתכלול גם משחקים תואמים לקונסולות הניידות הקיימות שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים