טלפון Energizer עם סוללת 28,000mAh יספק עד שבוע של עבודה

טלפון Energizer (תמונה: Avenir Telecom) טלפון Energizer (תמונה: Avenir Telecom)

חברת Avenir Telecom מודיעה על חידוש רישיון השימוש במותג Energizer ומציגה במקביל טלפון בעל סוללה גדולה במיוחד, המציעה קיבולת של 28,000mAh, שתספק עד שבוע של עבודה בשימוש רגיל ועד 94 ימים במצב סטנדביי.

הטלפון ממותג Energizer ישלב את סוללת הענק בגוף תואם, שמשקלו עומד על 570 גרם, פי שניים בהשוואה לדגמי ה-Galaxy Z Fold המתקפלים של סמסונג, כאשר ממדיו משמעותיים גם כן, עם עובי של 27.8 מ”מ.

סוללת ה-28,000mAh תספק על פי החברה זמן שימוש של עד שבוע בשימושים רגילים ועד 122 שעות דיבור (כ-5 ימים), עם זמן סטנדביי של עד 2,252 שעות, הן כ-94 ימים. החברה מציינת כי המכשיר יציע תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 33 וואט, זה יאפשר לטעון את הטלפון במלואו תוך כשעה וחצי.

המכשיר החדש יציע גם עמידות גבוהה, עם שוליים העשויים גומי ותמיכה בתקן IP69 לעמידות בפני לחצי מים גבוהים.

מפרט טכני

בחלקו הקדמי משולב מסך LCD בגודל 6.78 אינץ’ ברזולוציית Full HD, ומתחת למכסה נוכל למצוא את מערכת השבבים Helio G99 של מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר ומשלבת מעבד 8 ליבות, בחלוקה לזוג ליבות Cortex-A76 חזקות ו-6 ליבות Cortex-A55 חסכוניות.

לצד המעבד ניתן למצוא זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 גיגה-בייט ורכיב אחסון בנפח של 256 גיגה-בייט, כאשר מערכת ההפעלה המניעה את המכשיר היא אנדרואיד 14 ובצד הקישוריות נוכל למצוא תמיכה רק ברשתות 4G LTE.

החברה לא חסכה גם במצלמות, ובגבו של הטלפון ניתן למצוא 3 חיישני צילום, בהם חיישן 64 מגה-פיקסל ראשי וחיישני 20 ו-2 מגה-פיקסל משניים לצילום בזווית רחבה ומאקרו, עם תמיכה בהסרטה ברזולוציה מירבית של 4K, ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 16 מגה-פיקסל.

זמינות ומחיר

את המכשיר צפויה החברה להשיק רק בחודש אוקטובר 2024, ובשלב זה לא ידוע באילו שווקים יהיה זמין, אך מחירו צפוי לעמוד על כ-250 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים