וואטסאפ מוסיפה פיצ’ר חיפוש הודעות לפי תאריך

פיצ'ר פיצ’ר “חיפוש לפי תאריך” (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (Whatsapp) משדרגת את אפשרויות החיפוש באפליקציה עם פיצ’ר פשוט אבל חיוני למדי, אפשרות חיפוש לפי תאריך, פיצ’ר שיאפשר למשתמשים לקפוץ לתאריך ספציפי בהיסטוריית ההודעות שלהם על מנת לאתר את התוכן הרלוונטי לאותו התאריך.

אחרי שהוסיפה לאחרונה אפשרויות עיצוב טקסט חדשות באפליקציה, וואטסאפ משדרגת את אפשרויות החיפוש עם פיצ’ר חיפוש לפי תאריך, שאותר בגרסת בטא מוקדמת כבר בסוף 2022 ונועד לסייע למשתמשים לבצע חיפוש מהיר יותר אחר הודעות שנשלחו בתאריך מסויים, במקום שימוש בחיפוש הרגיל, שמאתר מילים בתוך ההודעות בלבד, פיצ’ר שקשה להבין מדוע לא היה קיים באפליקציה עוד קודם לכן.

הפיצ’ר החדש מוסיף לאפשרות החיפוש הקיימת בווטאסאפ כפתור לוח שנה המאפשר למשתמשים לדלג בצורה פשוטה לתאריך ספציפי, דבר שימושי למדי במידה שרוצים לחפש הודעות בהקשר לאירועים שהתאריך שלהם ידוע כמו ימי הולדת, הופעות ומגוון אירועים נוספים שקשה למצוא בחיפוש רגיל, אך קל למדי ברגע שיודעים את תאריך האירוע עצמו.

איך משתמשים בפיצ’ר החיפוש לפי תאריך בוואטסאפ?

אפשרות החיפוש החדשה פשוטה למדי ומגיעה כהרחבה לאפשרות החיפוש הקיימת באפליקציה, וכדי להשתמש בה באנדרואיד יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. פותחים את הצ’אט או הקבוצה בה רוצים לבצע חיפוש.
  2. לוחצים על שם איש הקשר או הקבוצה לפתיחת הפרופיל.
  3. בוחרים באפשרות החיפוש.
  4. לוחצים על כפתור “לוח שנה” החדש בצד סרגל החיפוש
  5. בוחרים בלוח שנה שנפתח את התאריך אליו רוצים לדלג.

הפעולה דומה גם במכשירי אייפון, כאשר באנדרואיד ניתן לגשת לאפשרות גם דרך כפתור ה-3 נקודות בצד השמאלי העליון.

כמו בכל פיצ’ר חדש אחר של וואטסאפ, אפשרות החיפוש החדשה לפי תאריך להפוך להיות זמינה לכלל המשתמשים באופן מדורג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים