Waze מציגה אוסף פיצ’רים חדש לשיפור הנסיעה

לוגו waze

ווייז (Waze), אפליקציית הניווט הפופולרית השייכת כיום לגוגל, הכריזה על היום (ג’, 5.3) על השקת אוסף פיצ’רים חדש לאפליקציה, שנועד להפוך את חווית הנסיעה לטובה ובטוחה יותר, עם אפשרויות הכוללות התראות על שינויי מהירות במסלול הנסיעה, מפגעים שונים במסלול והימצאות רכבי חירום על מסלול הנסיעה של המשתמש.

בנוסף, האפליקציה תציע אפשרות ניווט משופרת במעגלי תנועה מסובכים ותספק מידע על מסלולי הנסיעה המועדפים של המשתמשים.

סביר למדי שאם אתם מחזיקים ברכב אתם משתמשים גם באפליקציית Waze הפופולרית על מנת לקבל המלצות על מסלולי הנסיעה ליעד הסופי שלכם.

עם זאת, כמו כל אפליקציה אחרת, תמיד ניתן לבצע שיפורים ושינויים שיוכלו לסייע לנהג במהלך הנסיעה, בהם התראות מוקדמות שיספקו לנהג פרק זמן מספק על מנת להכין את עצמו לשיבושים או מפגעים שונים, אך גם לשיפור האופן בו האפליקציה מסבירה לנהג כיצד לנסוע במעגלי תנועה, או כמו שרובנו מכירים אותן – “כיכרות”.

אוסף הפיצ’רים החדש כולל:

  • התראות על שינוי במהירות הנסיעה המותרת – פיצ’ר שיאפשר לנהגים לדעת מראש את הגבלת המהירות הצפויה לאורך מסלול הנסיעה על מנת לאפשר לנהג להאט ולהגיב בצורה טובה יותר לתנאי הדרך המשתנים.
  • התראות על מפגעים לאורך המסלול – משתמשים יקבלו התראות על סכנות בדרך, בהן בורות, מעברי רכבת, מזג אוויר ועוד לצד התראה מוקדמת על עיקולים חדים, מהמורות בכביש ועוד, על מנת לספק נסיעה בטוחה יותר.
  • ניווט משופר במעגלי תנועה מסובכים – מתן הוראות טובות יותר לשימוש במעגלי תנועה מבלבלים, עם הבחנה ברורה באיזה נתיב יש לבחור ומאיזו יציאה לצאת, פיצ’ר שנוצר בעזרת קהילת Waze.
  • התראה על רכבי חירום לאורך המסלול – התראה מראש על רכבי חירום הנמצאים על מסלול הנסיעה, רכבים דוגמת אמבולנסים, פיצ’ר שנועד לשמוע על בטיחות המשתמשים ושל רכבי החירום עצמם.
  • מידע שימושי על מסלולים מועדפים – אפליקציית Waze תספק מידע למשתמשים על דרכי הנסיעה המועדפות עליהם ליעדים כמו בית או עבודה, גם אם לא מדובר על המסלול המהיר ביותר לאותו היעד.

מרבית הפיצ’רים החדשים יהיו זמינים כבר החודש למשתמשי אנדרואיד ו-iOS.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים