רחפן ה-FPV הקומפקטי מדגם DJI Avata 2 נחשף בהדלפה

רחפן ה-DJI Avata 2 (מקור Quadro_News) רחפן ה-DJI Avata 2 (מקור Quadro_News)

DJI, יצרנית הרחפנים הסינית המוכרת בעולם, צפויה להכריז בקרוב על ה-DJI Avata 2, גרסה חדשה לרחפן ה-FPV הזעיר של החברה, כך עולה ממספר הדלפות המציגות מידע טכני חלקי על הרחפן, שצפוי להגיע עם מצלמת 48 מגה-פיקסל משופרת וסוללה מובנת גדולה יותר.

ההדלפות חושפות בנוסף גם את ה-DJI Goggles 3, הדור הבא של משקפי הטיסה מבית DJI, שיגיעו עם מסכי 0.49 אינץ’ ברזולוציית FHD וישתמשו בטכנולוגיית השידור O4 של החברה.

DJI Avata 2

רחפן ה-Avata 2 צפוי להחליף את דגם ה-Avata המקורי שהוכרז ב-2022 כרחפן FPV (ר”ת First-person view) זעיר וקומפקטי שמצטרף לרחפן ה-DJI FPV הגדול יותר של החברה.

לפי המידע המודלף, רחפן ה-Avata 2 יגיע בעיצוב משופר לעומת הדור הקודם, בממדים של 180x216x82 מ”מ ומשקל של 458 גרם, כאשר בדומה לדור הקודם, גם הוא צפוי לשלב מצלמת 48 מגה-פיקסל.

המצלמה החדשה צפויה להגיע עם חיישן 1/1.3 אינץ’ משודרג במקום חיישן ה-1/1.7 אינץ’ שהופיע בדור הקודם, כאשר שאר נתוני המצלמה נשארים זהים עם צמצם f/2.8 ועדשה רחבה המספקת זווית צילום של 155 מעלות.

המצלמה צפויה לאפשר צילום וידאו ברזולוציית 4K או 2.7K בעד 120 פריימים לשניה או וידאו Full HD בעד 240 פריימים לשניה, כאשר היא תגיע עם תמיכה בטכנולוגיות הייצוב RockSteady 3.0+, HorizonSteady ו-HorizonBalancing של החברה.

לבסוף, הרחפן צפוי להגיע עם סוללת 50.1Wh, בניגוד לסוללת ה-35.7Wh בדור הקודם. בעוד שההדלפה לא מציינת את זמן הטיסה של הרחפן, בהתבסס על כך שרחפן ה-Avata הציע זמן טיסה של 18 דקות, ניתן להניח כי הרחפן החדש יציע שיפור של כ~40% בזמן הטיסה או כ~25 דקות, נתון שתלוי בסופו של דבר בגורמים נוספים מלבד קיבולת הסוללה עצמה.

DJI Goggles 3

לצד רחפן ה-Avata 2, חברת DJI צפויה להשיק גם את ה-DJI Goggles 3, הדור הבא של משקפי הטיסה של החברה, שיגיעו עם צמד מסכי 0.49 אינץ’ ברזולוציית Full HD ותדר רענון של 100Hz.

ההדלפה לא מספקת מידע רב על המשקפיים מלבד השימוש בטכנולוגיית השידור O4, המציע טווח שידור של עד 20 ק”מ, צפי משקל של 420 גרם לעומת 290 גרם בדור הקודם ושימוש בסוללת 2450mAh מובנה.

DJI צפויה להכריז על רחפן ה-Avata 2 ומשקפי ה-Googles 3 בשלב מאוחר יותר השנה, כאשר לאור המידע שמגיע בהדלפה ניתן לנחש כי ההשקה צפויה להתרחש בעתיד הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים