אחרי “הכתר”: נטפליקס חוזרת לארמון עם סרט על הנסיך אנדרו

מתוך “הסקופ” (באדיבות PETER MOUNTAIN/NETFLIX)

סדרת הדרמה המצליחה “הכתר” הסתיימה רק בדצמבר האחרון, ונטפליקס כבר דואגת שלא נשכח ממשפחת המלוכה, עם טריילר לסרט החדש “הסקופ” (Scoop), שיעסוק בנסיך אנדרו והראיון המזעזע שבו הודה בחברותו עם הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין.

את הסרט תוביל ג’יליאן אנדרסון, כוכבת הסדרה “חינוך מיני” שזכורה לצופי “הכתר” מהשתתפותה בעונה הרביעית, בה גילמה את ראש ממשלת בריטניה מרגרט תאצ’ר.

אנדרסון תגלם בסרט החדש את העיתונאית שראיינה את הנסיך, אמילי מייטליס. את אנדרו ייגלם כוכב הסדרה “הדיפלומטית” רופוס סוול.

אושיות נוספות שיתוארו בסרט כוללות את המזכירה האישית של אנדרו, אמנדה ת’ירסק (קילי היוז, “שומר ראש”) והמפיקה סאם אליסטר (בילי פייפר, “דוקטור הו”) שהשיגה את הראיון עבור התוכנית Newsnight. הסרט מבוסס על ספרה של אליסטר על האירוע, אף הוא נראה “הסקופ”.

מתוך
מתוך “הסקופ” (באדיבות PETER MOUNTAIN/NETFLIX)

הטריילר מתמקד בשלוש הנשים שבזכותן נערך הראיון. מנחת התוכנית, מייטליס, מזהה כי מדובר בתקופה יוצאת דופן, בה שלוש נשים שולטות בשידור – אירוע שהיא סבורה כי לא היה יכול להתרחש בתחילת דרכה ב-BBC.

אליסטר מבהירה כי תפקידה הוא להשיג את המרואיינים שאי אפשר פשוט להתקשר אליהם ולהזמינם. בעזרתה של ת’ירסק, העיתונאיות מסתננות לארמון המלוכה ומנסות לשכנע את אנדרו להתראיין. כאשר ה-FBI פושט על ביתו של הנסיך, הסיפור מסתבך והראיון יוצא לדרך כתגובה על המתרחש.

מה שיוביל למפלתו הגדולה ביותר של הנסיך בראיון האסון, יהפוך לנקודת השיא בקריירה של הנשים. בראיון, שנערך ב-2019, לא הראה אנדרו חרטה על חברותו עם אפשטיין, והן לא הביע תנחומיו לקורבנות של הפושע.

כשנשאל על מעורבתו בפרשת ההטרדות והאונס, סיפק אנדרו במהלך הראיון תירוצים קלושים ולא אמינים. לאחר הראיון השערורייתי אמו של אנדרו, המלכה אליזבת׳ השניה, שללה את תאריו ותפקידיו בארמון.

“הסקופ” יעלה לנטפליקס ב-5 באפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים