העונה השניה של “בית הדרקון” מציגה שני טריילרים מנוגדים

מתוך “בית הדרקון”, עונה 2 (צילום: Theo Whitman/HBO)

המלחמה בין הבתים בעיצומה בעונה השניה של “בית הדרקון” (House of the Dragon), וב-HBO מנסים טקטיקת שיווק מעניינת שמטרתה לגרום לנו לבחור באיזה צד אנחנו. הערוץ שיחרר שני טריילרים מנוגדים שמתרכזים כל אחד מהם בבית אחד בעימות בין רהאינירה (אמה ד’ארסי) לאליסנט (אוליביה קוק).

הטריילר הראשון, המכונה “הטריילר השחור”, לוקח אותנו לדרגונסטון שם שוהה רהאינירה יחד עם הנסיך דיימון (מאט סמית’). על פי רהאינירה, אביה וייסריז בחר בה כדי לרשת אותו על כס הברזל. זוהי החלטה שהוא האמין בה עד מותו, אך בפועל את מקומה תפס אחיה החורג – בנם של וייסריז ואליסנט.

רהאינירה בטוחה בעצמה וביכולתה לנצח במלחמה הזו. במהלך הלחימה, דיימון מגיע למעלה המלך עם תנאים פשוטים עבור המלך – עליו לבחור האם לפנות את מקומו ולתת נאמנותו לאחותו המלכה המיועדת, או לצפות בביתו נשרף.

ובינתיים במעלה המלך

הדברים נראים שונה בטריילר השני, המכונה “הטריילר הירוק” על שם צבעי בית הייטאוור. אליסנט מבכה על גורל בעלה המלך שנפטר, ומשוכנעת כי בעודו גוסס הבין שהממלכה לא תקבל את רהאינירה כמלכה ושינה את דעתו.

“בית הדרקון”, עונה 2 (באדיבות HBO)

כעת כאשר אאיגון יושב על כס הברזל, אליסנט ואביה אוטו (ריס איפנס) בטוחים שרהאינירה ודיימון פועלים מתוך יצר נקמה ולא מתוך מחשבה על מה הכי טוב לממלכה.

בינתיים הנסיך אאימונד (אוון מיטשל), שגרם למותו של לוסריס במהלך מרדף דרקונים בסוף העונה הקודמת מוכן ומזומן לקרב מול דודו דיימון.

לא משנה באיזה צד תבחרו במלחמה הזו, מדובר באירוע היסטורי איקוני בעולם של “משחקי הכס”. 200 שנה לפני אירועי סדרת האם, המלחמה שנפתחה בסוף העונה הראשונה של “בית הדרקון” תהדהד למבנה של ווסטרוס שהכרנו, ותוביל לריקוד הדרקונים – בו נפלה שושלת טארגאריין.

כסדרת הבת הראשונה של “משחקי הכס”, פרק הפתיחה של “בית הדרקון” הלהיב מספיק כדי לגרור כמעט 10 מיליון צופים, שהפכו אותו לפרימיירה הנצפית ביותר בהיסטוריה של HBO.

העונה החדשה צפויה לכלול 8 פרקים, שיעלו לשידור בהוט, yes וסלקום tv החל מה-17 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים