סדרת הפשע “מתחת לגשר” חושפת את הסודות הרצחניים של בני נוער

מתחת לגשר, פוסטר (באדיבות +HULU/Disney)

שבועיים אחרי שהפסידה את האוסקר לאמה סטון, כוכבת “רוצחי פרח הירח” לילי גלדסטון עוברת לפרויקט הבא – סדרת הפשע הבלשית “מתחת לגשר” (Under the Bridge) מבית דיסני, שחושפת כעת טריילר מלא.

הסדרה מבוססת על ספר מאת רבקה גודפרי, העוסק בפרשיית רצח אמיתית של ילדה בת 14 מעיר הולדתה של הסופרת בקנדה. בשנת 1997 הילדה, רינה וירק, יצאה להצטרף לחבריה במסיבה ומעולם לא חזרה. גופתה נמצאה לבסוף מתחת לגשר, עם סימני חבלה.

הסדרה תגולל את הסיפור דרך עיניהן של השוטרת קאם (גלדסטון) והסופרת עצמה, רבקה גודפרי, אותה תגלם השחקנית ריילי קיאו (“דייזי ג׳ונס והסיקס”), בעוד היא חוקרת את הפרשה עבור ספרה ומנסה לאזן בין האירוע המזעזע לחייה האישיים.

במהלך החקירה ניחשף לעולם הסודי של בני הנוער המואשמים ברצח הילדה, בעוד האמת מתחילה לצאת לאור לגבי זהות הרוצח האמיתי והבלתי צפוי.

מתחת לגשר, פוסטר (באדיבות +HULU/Disney)
מתחת לגשר, פוסטר (באדיבות +HULU/Disney)

בטריילר מגיעה גודפרי לויקטוריה, בירת מחוז קולומביה הבריטית, שם היא נתקלת בשוטרת קאם שאינה שמחה לראות אותה נדחפת לה לחקירה. גודפרי מבשרת כי היא כותבת ספר על הרצח, ומזהה כי בני הנוער המעורבים יעדיפו לשוחח איתה מאשר עם המשטרה.

גודפרי מתחברת היטב עם הצעירים וחושפת מידע על החברויות, התככים, המסיבות והשקרים שיהיו המפתח לפענוח מה שקרה. חלק מההורים בטוחים שהשטן עצמו שולט בילדות, וגודפרי תנסה להבין היכן התמימות נגמרת והחטאים מתחילים – והאם בעצם הילדות הן הקורבנות והרוצח משתמש בהן כדי לטשטש את עקבותיו?

אל צוות השחקנים מצטרפים ארצ’י פנג’בי (“האישה הטובה”), ג’אבון וולטון (“אופוריה”), מאט קרייבן (“חפצים חדים”) ומייקל בואי (“האנטומיה של גריי”).

“מתחת לגשר” תעלה לשידור בארה”ב ברשת הולו, החל מה-17 באפריל. תכני הרשת מגיעים לישראל בפלטפורמת דיסני+, אך תאריך עליית הסדרה טרם נמסר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים