חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטים שמגיעים ל-yes באפריל 2024

לוגו yes

בחודש אפריל 2024 יעלו ב-yes הדרמות “נאמנות כפולה” עם רוברט דאוני ג׳וניור ו“מרי וג’ורג'” עם ג׳וליאן מור. “אימה אמריקאית” תחזור להמשך העונה שהופסקה באוקטובר, וכן יגיעו עונות חדשות של “בוגרת-כזה”, “מוקד 911”,  ו-“NCIS”.

עוד יעלו דרמות הפשע “דם וכסף”, “טעות אנוש” ו“זהות במבחן”, והריאליטי המדובר “הבוגדים”.

בגזרת הסרטים יעלו החודש הלהיט הגדול ביותר של 2023, “ברבי”, וכן הדרמה “חיים שלמים”, הקומדיה הרומנטית “אהבה עד העצם” והסרט האחרון בסדרת “אחרי ש…הכל נגמר”.

סדרות yes באפריל 2024

השורדות / The Castaways, עונה 1 – החל מה-1.4, ב-yes London (ממאי גם ב-yes TV Action)

האחיות לורי וארין יצאו לחופשה של פעם בחיים בפיג’י, אבל אחרי מריבה קשה, ארין לא מגיעה לטיסה הביתה, ומגלה באיחור שהטיסה, שלורי עלתה עליה, לא הגיעה מעולם ליעדה. מספר חודשים עברו והמטוס וכל מי שהיה עליו נעלמו ללא זכר. עד עכשיו. כשאות חיים מוזר מגיע אליה, ארין יוצאת בעצמה לחפש את אחותה האבודה.

בוגרת-כזה / Grown-ish, עונה 6 חלק ב – החל מה-1.4, ב-yes VOD

מוקד 911 / 9-1-1, עונה 7 – החל מה-3.4, ב-yes TV Action וב-yes VOD

מרי וג’ורג’ / Mary & George, עונה 1 – החל מה-7.4, ב-yes VOD (ממאי גם ב-yes TV Action)

סיפורה ההיסטורי של מארי ויליירז (ג׳וליאן מור), שבמאה ה-17 הצליחה, בכוחה של שאפתנותה העזה בלבד, להרים את עצמה מאלמנה חסרת-כל לתואר הדוכסית מבאקינגהם. לאחר מותו של בעלה הראשון, מארי נחרדת לגלות שהוא הצליח לבזבז את כל הונו והשאיר אותה ענייה מרודה. נחושה להשיג לעצמה את החיים הטובים ביותר שניתן, מארי תשתמש בכל נכס שעומד לרשותה – בראש ובראשונה בנה ג’ורג’, אותו היא רוצה לנסות להשיא לאישה ממשפחה טובה, בין אם ירצה בכך ובין אם לא.

אלכס אדלמן: סטנדאפ / Alex Edelman: Just For Us, ספיישל – החל מה-7.4, ב-yes VOD

אימה אמריקאית: רגישות גבוהה / American Horror Story: Delicate, עונה 12 – החל מה-11.4, ב-yes TV Action וב-yes VOD

פרקים חדשים לעונה שהופסקה באוקטובר. אמה רוברטס חוזרת לתפקיד הראשי כשחקנית שהקריירה שלה מתחילה להמריא אבל מצבה הנפשי מדרדר עקב טיפולי פוריות שהיא עוברת וחשד לא בהכרח מבוסס שאשה מסתורית מנסה למנוע ממנה להיכנס להריון.

טעות אנוש / Human Error, עונה 1 – החל מה-11.4, ב-yes TV Action וב-yes VOD

דרמת משטרה אוסטרלית העוקבת אחרי הבלשית הולי או’רורק, מפקדת מחלק הרצח, שיחד עם הצוות שלה מתחילה לחקור מקרה רצח שבתחילה נראה פשוט אבל במהרה מאיים להרוס את הקריירה שלה, את משפחתה ואת אמונתה בצדק. כשהיא מנסה להציל את המוניטין האישי והמקצועי שלה, הולי נאלצת לתקן שרשרת טעויות שנעשו על ידה ועל ידי אחרים, בזמן שיחד עם הצוות שלה הם חושפים קונספירציה פלילית שתשנה את חייהם לעד.

NCIS, עונה 21 – החל מה-11.4, ב-yes VOD (ממאי גם ב-yes TV Action)

זהות במבחן / Allegiance, עונה 1 – החל מה-17.4, ב-yes VOD (מיוני גם ב-yes TV Action)

דרמת משטרה קנדית העוקבת אחרי השוטרת הצעירה והמבטיחה סברינה סוהל, שנאלצת להיאבק בגבולות מערכת המשפט כשהיא נלחמת להביא לזיכויו של אביה הפוליטיקאי. סוהל משרתת במשטרת סארי, עיר הולדתה המעורבת, יחד עם המדריך שלה וינס ברמבילה, שוטר ותיק, שרואה ומכיר את הפוטנציאל שלה, אבל לא תמיד מסכים עם השיטות המתקדמות בהן היא נוקטת.

הבוגדים / The Traitors, עונה 1 – החל מה-18.4, כל הפרקים ב-yes VOD

תוכנית ריאליטי המאגדת בתוכה 20 מתמודדים, שמגיעים לטירה סקוטית עתיקה להתחרות על פרס כספי של רבע מיליון דולר. על מנת לזכות בפרס הם צריכים לבצע משימות שונות ומגוונות, חלקן אקסטרימיות, משעשעות או מפחידות – כל משימה כזו מוסיפה סכום כסף לפרס הגדול שיוענק למי שיגיע לגמר. אלא שבדרך לשם הם יצטרכו למצוא מי מהם הם – הבוגדים. בהנחיית אלן קאמינג.

נאמנות כפולה / The Sympathizer, עונה 1 – החל מה-19.4, ב-yes TV Action וב-yes VOD

דרמה מבית HBO עם רוברט דאוני ג׳וניור. סיפורו של “הקפטן”, חייל קומוניסט, ממוצא צרפתי-ויאטנמי המשרת בצבא צפון ויאטנם, שנשלח בימיה האחרונים של מלחמת ויאטנם, כמרגל לצבא דרום ויאטנם. הוא נאלץ לברוח לארצות הברית עם מפקדו, ובזמן שהוא חי בתוך הקהילה של פליטים דרום ויאטנמים בלוס אנג’לס, הוא ממשיך בסתר לרגל אחרי חברי הקהילה ולדווח לוויאט קונג, כשהוא מנהל מאבק פנימי בין הנאמנות המקורית שלו לצפון ויאטנם, לבין חייו החדשים כפליט דרום ויאטנמי.

https://www.youtube.com/watch?v=f3HSTmG5Lhc&t

דם וכסף / Of Money and Blood, עונה 1 – החל מה-19.4, ב-yes TV Action וב-yes VOD

מותחן פשע מרתק בהשראת סיפור אמיתי על מקרה “הונאת הפחמן”, שנחשבה להונאת המאה בצרפת, והובילה את גיבוריה היהודים, בהם ארנו מימרן ואדי אביטן, לברוח מהחוק ברחבי העולם. הסדרה עוקבת במקביל גם אחר קבוצת הנוכלים והתרמית המתגבשת וגם אחר החוקר שממונה לתפוס את החבורה במרדף ארוך וחוצה יבשות.

דירת שותפים / The Flatshare, עונה 1 – החל מה-21.4, ב-yes London (ממאי גם ב-yes TV Drama)

טיפני היא כתבת מרוששת במגזין אינטרנטי כושל, שנאלצת להיכנס להסדר שותפים יוצא דופן – היא חולקת דירת חדר עם שותף שמעולם לא פגשה. ליאון, עובד סיעודי שעושה משמרות לילה, מקבל את הדירה בין השעות 8 בבוקר ל-8 בערב, וטיפני מקבלת אותה בין השעות 8 בערב ל-8 בבוקר ובסופי שבוע.

למרות שהם אף פעם לא נמצאים בדירה באותו זמן, הם איכשהו מצליחים מהר מאוד לעלות זה לזו על העצבים. לאט לא הצמד הזה, שמעולם לא ראו זה את זו, מתחילים לפתח רגשות מפתיעים אחת כלפי השני.

מקסימה / Maxima, עונה 1 – החל מה-21.4, ב-yes VOD (ממאי גם ב-yes TV Drama)

דרמה רומנטית הולנדית המתארת את סיפור אהבתם של מקסימה זורגואיטה הארגנטינאית ויורש העצר ההולנדי, הנסיך וילם-אלכסנדר. הסדרה מבוססת על הביוגרפיה של המלכה, שנכתבה לכבוד יום הולדתה ה-50, ועוסקת רבות גם בדרך שבה הרקע הפוליטי של אביה של מקסימה, פגע באירוסין המסוקרים והפומביים מאוד של מקסימה לוילם-אלכסנדר.

לחיות עם רוצח / Until I Kill You, עונה 1 – החל מה-25.4, ב-yes London (ממאי גם ב-yes TV Drama)

כאשר דיליה פוגשת את ג’ון המרדני והמסעיר בפאב מקומי, היא מיד נופלת ברשתו ומתאהבת. אך ככל שמערכת היחסים ביניהם מעמיקה, היא נחשפת לצד האפל והאלים שלו, וסיפור האהבה שהיא חשבה שמצאה הופך לסרט אימה. בעוד אחד מלילות השכרות והאלימות שלו, דיליה נחרדת לשמוע את ג’ון מתוודה בפניה שהוא רצח את זוגתו לשעבר ומפחדת שהיא הבאה בתור. דיליה אוזרת את כל כוחותיה ומסגירה את ג’ון למשטרה, אבל כשבית המשפט משחרר אותו בערבות, הוא תוקף אותה באכזריות ונעלם.

שנים לאחר מכן, כשדיליה עדיין מנסה לאסוף את השברים של חייה מאז האירועים הדרמטיים שכמעט והביאו למותה, היא נגררת בחזרה למסלולו של ג’ון, שהספיק כבר לבצע רצח נוסף, ומפחדת שהפעם לא תוכל להשתחרר ממנו.

אנחנו כאן / We’re Here, עונה 4 – החל מה-27.4, ב-yes VOD (ממאי גם ב-yes TV Drama)

סרטי yes באפריל 2024

חיים שלמים / Past Lives (שנת 2023) – יום חמישי, 18.4, ב-yes VOD

מעופפת / My Fairy Troublemaker (שנת 2022) – יום חמישי, 18.4, ב-yes VOD

אחרי ש…הכל נגמר / After Everything (שנת 2021) – יום חמישי, 25.4, ב-yes VOD

אהבה עד העצם / Puppy Love (שנת 2023) – יום חמישי, 25.4, ב-yes VOD

צוות לעניין / The Inseperables (שנת 2023) – יום חמישי, 25.4, ב-yes VOD

ברבי / Barbie (שנת 2023) – יום שלישי, 30.4, ב-yes VOD

סרטי VOD בתשלום נוסף

אקוומן 2: הממלכה האבודה | Aquaman & The Lost Kingdom – החל מ-1/4 – סרט ההמשך ללהיט הסוחף מבית DC בכיכובו של ג’ייסון מומואה. לאחר שנכשל בהבסת אויבו המושבע בלאק מנטה, שכעת נועז וחזק מאי פעם, חובר אקוומן לאחיו בברית מפתיעה על מנת להגן על הממלכה והעולם מהרס חסר תקדים. במאי: ג’יימס וואן.

הגול הבא מנצח | Next Goal Wins – החל מ-9/4 – דרמת ספורט המביאה את סיפורה האמיתי של נבחרת סמואה האמריקנית בכדורגל, שהפסידה לאוסטרליה 0-31 במוקדמות מונדיאל 2001. כדי לשנות את גורלם, הנבחרת מגייסת מאמן חדש וחסר מזל. עם: מייקל פסבנדר. במאי: טאיקה וואיטיטי.

שובו של הג׳יפרס קריפרס | Jeepers Creepers Reborn – החל מ-11/4 – אתחול לסדרת סרטי האימה. זוג חברים צעיר יוצא לפסטיבל אימה מפחיד במיוחד, שהופך למחריד עם התעוררותו לאחר 23 שנים של הקריפר, היצור צמא הדם. במאי: טמו וורנסולה.

המשאלה | Wish – החל מ-11/4 – אנימציה מבית דיסני החוגגת 100 שנים להיווסדה. בממלכה קסומה נערה בשם אשא מביטה לשמיים ברגע של צרה ומביעה משאלה, כוח קוסמי מוריד לה כדור קטן של אנרגיה בשם כוכב שמסייע לה להציל את הקהילה שלה. דיבוב: אריאנה דבוז, כריס פיין.

ילדות רעות: המחזמר | Mean Girls – החל מ-15/4 – קומדיה מוזיקלית המבוססת על המחזמר המצליח וסרט הקאלט. קיידי התמימה בת ה-16 מגיעה לביתה החדש בפרבר אמריקני ומאומצת מיד על ידי חבורת הבנות הכי אקסקלוסיבית בתיכון. הכל משתבש כאשר קיידי מתאהבת באקס של אחת מבנות החבורה. הציפורניים נשלפות, והבלגן מתחיל… עם: אנז’ורי רייס, רנה ראפ, טינה פיי. בימוי: סמנתה ג’יין, ארתורו פרז ג’וניור.

איך לעשות סקס | How to Have Sex – החל מ-18/4 – דרמה זוכת פרסים. שלוש חברות טסות לחופשת קיץ חלומית בכרתים, כדי לחגוג את סיום התיכון ותחילת החיים הבוגרים. עבור אחת מהן, היחידה שעוד לא התנסתה מינית, החופשה החלומית מתנפצת לרסיסים. עם: מיה מק’קנה-ברוס, לרה פיק.

המתאבקים: סיפורם של האחים ואן אריק | The Iron Claw – החל מ-18/4 – דרמה מבוססת סיפור אמיתי בכיכובו של זאק אפרון (“שכנים”). סיפור חייהם ומותם הטראגי של ילדי משפחת ואן אריק, שבדחיפת אביהם הקשוח הפכו לכוכבים עולמיים אשר שלטו בענף ההיאבקות ללא עוררין בשנות ה-80. במאי: שון דורקין.

מעשייה אמריקאית | American Fiction – החל מ-26/4 – קומדיה זוכת אוסקר. לסופר אפרו אמריקאי נמאס מהצורה בה תעשיית הספרים מציגה גיבורים אפרו אמריקאים. בתור בדיחה, הוא כותב ספר סטריאוטיפי בצורה מוגזמת, והעניינים מסתבכים כשהספר זוכה להצלחה מסחררת. עם: ג’פרי רייט, טרייסי אליס רוס. בימוי: קורד ג’פרסון.

בוב מארלי: וואן לאב | Bob Marley: One Love – החל מ-29/4 – דרמה מוסיקלית החוגגת את חייו ואת המוסיקה של אייקון שהעניק השראה לדורות באמצעות מסר האהבה והאחדות שלו. סיפורו העוצמתי של בוב מארלי וכיצד המאבק האישי, ההתגברות על מצוקות הפך את המסע מאחורי המוזיקה המהפכנית שלו לחוויה מעצימה. עם: קינגסלי בן-אדיר, לשאנה לינץ’ במאי: ריינאלדו מרקוס גרין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים