דיסקורד (Discord), רשת חברתית המרכזת קהילות בתחומים שונים עם דגש גדול על תחום הגיימינג, מתכננת להתחיל ולהציג בשבוע הבא פרסומות בפלטפורמה עבור משתמשים בחינם (שאינם מנויים לתכנית ה-Nitro), כך עולה מתוך דיווח של הוול סטריט ג'ורנל.
על שילוב הפרסומות כבר דיווחה החברה באופן רשמי בעבר תחת תכנית ה-Sponsored Quests, זו תאפשר למפתחי משחקים להציא למשתמשים מתנות עבור השלמה של פעולות בתוך המשחק אותו הם משדרים לקהילה שלהם בזמן שהחברים בקהילה צופים בדיסקורד, ולפיכך שהכוונה של החברה היא להתמקד בפרסום עבור שוק ספציפי מאוד ולא עבור כל השימושים בדיסקורד.
אחד מהיתרונות הגדולים בדיסקורד עבור כלל המשתמשים כיום היא היכולת להתחבר לקהילות דיסקורד שונות על מנת לשוחח על נושאים שונים, ובהן נעזרים סטרימרים בפלטפורמות שונות כמו דיסקורד, Twitch או יוטיוב, על מנת לאפשר צפיה וללוות את השידורים בשיח מנוהל בין הצופים בשידור.
דיסקורד התגאתה לאורך השנים בעובדה כי היא אינה מציגה פרסומות בפלטפורמה שלה, זאת בניגוד למתרחש בפלטפורמות אחרות, אך במידה והדיווח של הג'ורנל יתברר כנכון, תצטרף החברה לשלל רשתות חברתיות אחרות אשר מציגות פרסומות בשירותים שלהן, כמו טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם ואחרות.
יחד עם זאת, הדרך בה מתכננת החברה להציג פרסומות נעשית באופן הדרגתי מאוד, שכן רק בשידורים של משתמשים שיבחרו להצטרף באופן אקטיבי להשלמת קווסטים שישודרו לעוקבים שלהם יוצגו פרסומות, כשבחברה מציינים כי יעשו זאת באופן שלא יפגע בחווית המשחק או הצפייה בו.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.