מעכשיו תוכלו להשתמש ב-ChatGPT ללא צורך בחשבון יעודי

אפליקציית ChatGPT (צילום: רונן מנדזיצקי) אפליקציית ChatGPT (צילום ועיבוד: רונן מנדזיצקי)

חברת OpenAI מקלה על השימוש ב-ChatGPT, הצ’אטבוט המוכר והפופולרי שלה, על ידי הסרת הצורך ממשתמשים להירשם עם חשבון יעודי על מנת להשתמש בגרסה החינמית שלו.

מעכשיו, ובאופן מדורג, משתמשים יוכלו להשתמש ב-ChatGPT פשוט על ידי כניסה לאתר הרשמי של החברה, כאשר OpenAI תציג אמצעי אבטחה נוספים על מנת למנוע מענה על פרומטים (Prompt) הנוגדים את חוקי החברה.

בזמן ש-OpenAI מחזיקה כיום במגוון מודלי AI שונים, בהם מחולל התמונות הפופולרי DALL·E 3, מחולל סרטוני הוידאו SORA ואף מחולל האודיו Voice Engine, שלא יהיה זמין בזמן הקרוב לאור רמת המסוכנות הגבוהה של המודל, שיכול לחקות את הקול של המשתמש באמצעות קטע שמע קצר של 15 שניות, המודל המוכר והפופולרי ביותר של החברה הוא ChatGPT שהוצג בסוף 2022 על ידי החברה, וסימן למעשה את תחילת מירוץ החימוש בתחום הבינה המלאכותית של ענקיות הטכנולוגיה.

כעת, לאחר ש-ChatGPT הצליח לצבור מעל 100 מיליון משתמשים שבועיים ב-185 מדינות שונות, החברה מסירה את אחד ה”חסמים” לשימוש מהיר ב-ChatGPT, הצורך להירשם וליצור חשבון יעודי עבורו.

בעוד ש-OpenAI תמשיך לדרוש ממשתמשים ליצור חשבון יעודי לשימוש במחולל ה-DALL-E 3 או על מנת להשתמש במנוי ה-ChatGPT Plus המשודרג בתשלום, הגרסה הרגילה של ChatGPT תהפוך להיות הרבה יותר פתוחה ותאפשר למשתמשים להשתמש בצ’אטבוט פשוט על ידי כניסה לאתר הרשמי שלו.

האפשרות לשימוש ב-ChatGPT ללא צורך בהרשמה תהפוך להיות לזמינה באופן מדורג בעבור כלל המשתמשים ברחבי העולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים