הוכרז: Roomba Combo Essential – שואב אבק רובוטי שוטף וזול מבית iRobot

שואב ה-Roomba Combo Essential (מקור iRobot)

חברת iRobot, יצרנית שואבי האבק הרובוטיים המוכרת, הכריזה על ה-Roomba Combo Essential, שואב האבק הרובוטי החדש והבסיסי שלה ממשפחת ה-Roomba, המציע עוצמת שאיבה הגבוהה עד פי 18 בהשוואה לדור הקודם, לצד אפשרות חדשה של ניקוי רטוב וזמן שימוש של עד 120 דקות, כל זאת במחיר נמוך יחסית של 275 דולר.

בעוד ששוק שואבי האבק הרובוטיים צמח באופן מהיר בשנים האחרונות, עם יותר ויותר מותגי רובוטים בשוק, חברת iRobot ושואבי ה-Roomba שלה נשארו כמותג ותיק ופופולרי, כאשר שואב ה-Combo Essential החדש נועד לתת מענה לשוק הנמוך כדגם הבסיסי יותר בסדרת שואבי ה-Roomba של החברה, וכדור ההמשך לסדרת ה-Roomba 600 הקודמת והוותיקה.

החברה לא הציגה את המפרט הטכני המלא של דגם ה-Essential החדש, אך ציינה כי הוא מציע עוצמת שאיבה הגבוהה בעד פי 18 לעומת הדור הקודם, כאשר משתמשים יכולים לבחור בין שלוש רמות שאיבה ושלוש רמות זרימת מים לפד הניגוב שלו.

את ההגדרות הללו ניתן לשנות באמצעות אפליקציית iRobot היעודית, המאפשרת לתפעל את הרובוט יחד עם תמיכה בהפעלה קולית באמצעות אלקסה, סירי ו-Google Assistant.

את הרובוט ניתן להפעיל בנוסף בצורה ידנית עם כפתור ה”ניקוי” (Clean) הנמצא בחלקו העליון, כאשר על פי החברה, השואב יציע עד 120 דקות שימוש.

שואב ה-Roomba Combo Essential (מקור iRobot)
שואב ה-Roomba Combo Essential (מקור iRobot)

שואב ה-Roomba Combo Essential זמין למכירה במחיר של 275 דולר (כ~1034 ש”ח). בחלק מהשווקים החברה תציע את הדגם גם בתור ה-Roomba Vac Essential עם פיצ’ר שאיבה בלבד במחיר מוזל של 250 דולר (כ~940 ש”ח).

בשלב זה אין לנו פרטים על השקתו או מחירו בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים