סקרלט ג’והנסון מזייפת את הנחיתה על הירח בסרט חדש

מתוך “קח אותי לירח” (באדיבות פורום פילם)

תושבי ארה”ב נערכים לאירוע הנדיר במיוחד של ליקוי חמה מלא, שייראה היום (שני, 8 באפריל) בשמי אמריקה הצפונית. בינתיים, אפל מנצלת את ההתעסקות בחלל כדי להשיק טריילר לסרט החדש “קח אותי לירח” (Fly Me to the Moon), בכיכובם של סקרלט ג’והנסון וצ’אנינג טייטום.

הקומדיה הרומנטית מתרחשת על רקע המירוץ לחלל בין ארה”ב לברית המועצות בשנות ה-60. ג’והנסון מגלמת אשת שיווק בשם קלי ג’ונס, הנשכרת על ידי נאס”א כדי לצלם סרטון מזויף של הנחיתה על הירח, שאמריקה תוכל לעשות בו שימוש למקרה שהמשימה האמיתית תיכשל.

הטריילר מתחיל בפגישתם הראשונה של עובד נאס”א קול (טייטום) וג’ונס, כאשר הוא מסיט את תשומת ליבה לעובדה שהיא עולה באש. היא חושבת שהוא מתחיל איתה בעזרת משפט פתיחה מקורי, אך מבינה מהר כי הספר שקראה באמת נשרף לצידה.

תוכנית החלל אותה מוביל קול נקלעת לאינסוף בעיות, עד שאפילו נשיא ארה”ב מתערב. ההחלטה נעשית לשכור את ג’ונס שתשווק מחדש את התוכנית, ותהפוך את האסטרונאוטים למפורסמים יותר מהביטלס – גם אם זה אומר להחליף אותם בכפילים כדי להצטלם טוב יותר לטלוויזיה.

כשהאמריקאים נלחצים מהאופציה שהרוסים ישיגו אותם בהגעתם לירח, הם מחליטים לצלם את סרטון הנחיתה המזויף, כדי שיוכלו להקרין אותו קודם ולזכות במירוץ, בין יצליחו או לא. קול כמובן מתנגד לרעיון, ועל ג’ונס לבחור בין אמת לשקר בקריירה וגם באהבה.

קח אותי לירח, פוסטר (באדיבות Sony Pictures)
קח אותי לירח, פוסטר (באדיבות Sony Pictures/Apple)

הסרט מגיע מאת הבמאי גרג ברלנטי, שיצר את עולם סדרות גיבורי העל של DC לערוץ ה-CW, ביניהן “הפלאש”, “סופרמן ולויס” ו“סופרגירל”. אפל זכו בזכויות להפצת הסרט במחיר עתק של 100 מיליון דולר.

הסרט עבר מספר גלגולים לפני הפקתו, ותוכנן תחילה על ידי הבמאי ג’ייסון בייטמן (“אוזרק”). ג’והנסון לוהקה לתפקיד מלכתחילה ואף משמשת כמפיקה בסרט, אך תפקידו של קול לוהק קודם על ידי כריס אוונס (“קפטן אמריקה”), שנאלץ לפרוש כאשר נדחו הצילומים והוחלף בטייטום.

אל צוות השחקנים מצטרפים וודי הרלסון (“האיש מטורונטו”), ריי רומנו (“כולם אוהבים את ריימונד”), ג’ים ראש (“קומיוניטי”), פיטר ג’ייקובסון (“האוס”) וקולין וודול (“הדיילת”).

הסרט יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-11 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים