דייזי רידלי שוברת שיא בדרמת ספורט חדשה של דיסני

הצעירה והים (באדיבות Disney)

כוכבת הטרילוגיה האחרונה של “מלחמת הכוכבים” דייזי רידלי חוזרת לעבוד עם דיסני בסרט החדש “הצעירה והים” (Young Woman and the Sea) – דרמה מעוררת השראה בה תגלם את האשה הראשונה שחצתה בשחייה את תעלת למאנש, המחברת בין אנגליה לצרפת.

הסרט מגולל את סיפורה האמיתי של גרטרוד אדרלה (רידלי), שחיינית אולימפית שצלחה את התעלה ב-1926. בטריילר מביטה גרטרוד בתעלה, שנחשבת לאתגר הגדול ביותר לשחיינים, ותוהה האם היא מסוגלת לחצות אותה, על אף המים הקפואים והזרמים שמשתנים כל כמה שעות.

גרטרוד מחליטה בדעתה כי תצא למשימה, ומודיעה על כך למשפחתה בשולחן האוכל. אביה מתנגד, אך גרטרוד אינה מחפשת את ברכתו. מעבר לקשיים הפיסיים, השחיינית נאלצת להתמודד גם עם ביקורת חברתית מאת גברים שאינם מאמינים שאשה מסוגלת לעשות את מה שמעט מאוד מהם הצליחו ומהמרים שהמים יכריעו אותה.

השחייה מתחילה היטב, אך לאורכה נתקלת גרטרוד בקשיי מזג אוויר, אפיסת כוחות וחבורת מדוזות שמאלצת אותה לשחות דרכה. אך בתוך כל האתגרים האלו, הספורטאית נאחזת באמונתה וברצונה להוכיח כי גם נשים יכולות להיות גיבורות.

הצעירה והים, פוסטר (באדיבות Disney)
הצעירה והים, פוסטר (באדיבות Disney)

הסרט מגיע את המפיק ג’רי ברוקהיימר, שאחראי לסרטים אגדיים כמו “אהבה בשחקים”, “שודדי הקאריביים” ו“ארמגדון”. על כסא הבמאי יושב יואקים רונינג (“מליפיסנט: אדונית הרשע”). את התסריט כתב ג׳ף נתנזון, התסריטאי שמאחורי “טרמינל”, “תפוס אותי אם תוכל” והחידוש של “מלך האריות” משנת 2019.

הסרט תוכנן  לעלות במקור ישירות לדיסני+, אך הקרנות מבחן שנעשו לו חזרו עם תוצאות חיוביות במיוחד, ששכנעו את דיסני להמר על הפצה קולנועית מצומצמת לפני המעבר לסטרימינג. על פי ברוקהיימר, מדובר בתוצאות הקרנת המבחן הטובות ביותר בקריירה שלו.

אל רידלי מצטרפים בצוות השחקנים גם כריסטופר אקלסטון (“הנותרים”), סטיבן גראהם (“השף”), טילדה קובהאם הארווי (“מלון מומבאי”) וקים בודיה (“להרוג את איב”).

“הצעירה והים” יגיע לבתי הקולנוע בארה”ב ב-31 במאי, ולאחר מכן צפוי לנחות לצפייה ביתית בדיסני+. טרם נמסר כיצד יופץ בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים