ג’ף דניאלס יורד מנכסיו בדרמה חדשה של נטפליקס

ג’ף דניאלס מתוך “גבר במלואו” (באדיבות Netflix)

ג’ף דניאלס (“חדר החדשות”) מככב בדרמה המוגבלת החדשה “גבר במלואו” (A Man in Full) מבית נטפליקס, עיבוד טלוויזיוני לספר רב המכר של טום וולף משנת 1998, שקרע לגזרים את עולם העסקים האמריקאי.

הסדרה מגוללת את סיפורו של צ׳ארלי קרוקר (דניאלס), איל נדל”ן ששולט ביד רמה בתחומו כאחד האנשים העשירים ביותר באטלנטה. אך כאשר קרוקר מוצא עצמו לפתע בפשיטת רגל, האימפריה שלו מתפוררת ואויבים פוליטיים חדשים מאיימים להרוס את שמו ולגנוב את כל מה שבנה.

הטריילר מתחיל ברגעים האחרונים של קרוקר כסיפור הצלחה. המטוס הפרטי שלו נוחת לקבלת פנים לא חמה במיוחד מהמשטרה המחכה לו על הקרקע. קרוקר האקסצנטרי מוכיח שהוא לא מפחד משום דבר, כולל הנחשים הבאים אחריו – מטאפורה שהופכת מילולית כאשר הוא נאבק בנחש אמיתי שנכנס לביתו.

בין האנשים שכמהים לבגוד בו נמצאת גם גרושתו (דיאן ליין, “תחת שמש טוסקנה”) שמקווה כי יסיים את דרכו מאחורי הסורגים ומוכנה לעבוד עם התובעים כדי להבטיח זאת ולחשוף את כל הכביסה המלוכלכת שלו מתקופת זוגיותם.

מתוך "גבר במלואו" (באדיבות Mark Hill/Netflix)
מתוך “גבר במלואו” (באדיבות Mark Hill/Netflix)

הסדרה מגיעה מבית היוצר של דיוויד אי. קלי, שאחראי לסדרות הגדולות ביותר בעשורים האחרונים, ביניהן “שקרים קטנים גדולים” ו“סנגור במבחן” העכשוויות וקלאסיקות כמו “אלי מקביל” ו“הפרקליטים”. שם מעניין נוסף שנמצא מאחורי הקלעים הוא של השחקנית רג’ינה קינג (“הנותרים”), שביימה שלושה מתוך ששת פרקי הסדרה.

אל צוות השחקנים מצטרפים לוסי ליו (“אלמנטרי”), ויליאם ג’קסון הרפר (“המקום הטוב”), טום פלפרי (“אוזרק”) וביל קאמפ (“גמביט המלכה”).

“גבר במלואו” תעלה לנטפליקס ב-2 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים