מוטורולה מציגה אוזניות moto buds מסננות רעשים

אוזניות ה-+moto buds ו-moto buds (מקור מוטרולה) אוזניות ה-+moto buds ו-moto buds (מקור מוטרולה)

חברת מוטורולה (Motorola) הכריזה על שני זוגות של אוזניות מסננות רעשים (ANC) חדשות, ה-moto buds הרגילות, המציעות סינון רעשים של עד 50 דציבל ועד 42 שעות שימוש, ודגם ה-+moto buds המתקדם יותר, שיוצר בשיתוף פעולה עם Bose לקבלת איכות שמע גבוהה יותר עם סינון רעשים של עד 46 דציבל ועד 38 שעות שימוש.

שני הזוגות של אוזניות ה-moto buds הוכרזו לצד מכשיר ה-Edge 50 Ultra של מוטורולה, כאשר שני הדגמים עומדים בתקן ה-Hi-Res Audio.

עם זאת, בעוד שדגם ה-+moto buds הבכיר מגיע עם שני דרייברים (וופר 11 מ”מ + טוויטר 6 מ”מ) שעברו כיול על ידי Bose, דגם ה-moto buds הסטנדרטי כולל דרייבר 12.4 מ”מ בודד ללא כיול מיוחד.

הבדל נוסף בין הדגמים הוא בסינון הרעשים הדינמי (Dynamic Active Noise Cancellation). בעוד ששני הדגמים כוללים 3 מיקרופונים לסינון הרעשים, דגם ה-buds הפשוט יותר מציע סינון רעשים משופר של עד 50 דציבל לעומת עד 46 דציבל בדגם ה-+buds.

אוזניות +moto buds (מקור מוטרולה)
אוזניות +moto buds (מקור מוטרולה)

מבחינת זמן השימוש, אוזניות ה-+moto buds יציעו עד 8 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 38 שעות שימוש עם מארז הנשיאה שלהן, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת 3 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

לעומתן, אוזניות ה-moto buds הרגילות יציעו עד 9 שעות שימוש בטעינה אחת ללא סינון רעשים פעיל ועד 42 שעות יחד עם מארז הנשיאה שלהן. בשני המקרים החברה לא ציינה את זמני השימוש עם סינון רעשים פעיל.

אוזניות moto buds (מקור מוטרולה)
אוזניות moto buds (מקור מוטרולה)

אוזניות ה-moto buds ו-+moto buds החדשות של מוטורולה זמינות למכירה במחיר של 59 ו-150 אירו (כ~237 ו~603 ש”ח), בהתאמה.

ניתן להשיג את דגם ה-buds בצבעים כחול כהה (Starlight Blue), כחול (Glacial Blue), “אפרסק” (Coral Peach) וירוק (Kiwi Green) בעוד שדגם ה-+buds זמין בצבעים שחור (Frost Gray) ולבן (Beach Sand).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים