סגה וקומדי סנטרל מציגים סדרת אנימציה של משחקי “גולדן אקס”

מתוך המשחק מתוך המשחק “Golden Axe” (באדיבות SEGA)

קדחת משחקי המחשב שהופכים לסדרות טלוויזיה ממשיכה, והפעם עם כותר בלתי צפוי. ערוץ קומדי סנטרל האמריקני הכריז על סדרת אנימציה קומית המבוססת על המשחק הקלאסי “גולדן אקס” (Golden Axe) של סגה מסוף שנות ה-80.

הסדרה תעקוב אחר הגיבורים אקס בטלר , טייריס פלייר וגיליוס ת’אנדרבולט שיוצאים להילחם בנבל “פתן המוות”. אל המסע שלהם יצטרף גם לוחם חדש – המפטון סקוויב, הרפתקן חסר ניסיון שבעיקר יעמוד בדרכם בעוד הוא מנסה לעזור.

את הדמות החדשה של סקוויב ייגלם בקולו כוכב “קומיוניטי” ו”מסע אגדי” דני פודי. את הלוחם האגדי אקס (שדווקא לא נלחם בגרזן על אף שמו) ייגלם ליאם מקינטייר (“הפלאש”), את אמנית חרב האש טייריס תגלם ליסה גילרוי (“חבר המושבעים”) ואת הגמד גיליוס בעל כוחות זימון הברקים יגלם מת’יו ריס (“האמריקאים”).

את הסדרה יצרו התסריטאים מייק מקמהן (“ריק ומורטי”) וג’ו צ’נדלר (“אבא אמריקאי”). מקמהן גם אחראי גם לסדרת האנימציה “מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים” (Star Trek: Lower Decks) שחודשה השבוע לעונה חמישית ואחרונה.

דמות נוספת מהמשחק שתגיח בסדרה היא קרונוס ליית’, לוחם שהינו חצי אנושי וחצי פנתר שחור מהמשחק השלישי בסדרה. את קולו יתרום השחקן קארל טארט (“מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים”).

על האנימציה אמונים סטודיו טיטמאוס, שהביאו לנו סדרות כמו “פה גדול”, “פנתיאון” והחידוש האחרון של “ביוויס ובאטהד”.

המשחק “גולדן אקס” שוחרר לראשונה בשנת 1989, לפלטפורמת מגה-דרייב של סגה. הסדרה שיחררה מספר המשכים לאורך השנים, כאשר האחרון יצא ב-2008. בשנה שעברה הכריזה סגה כי היא עובדת על תחייה מחודשת לסדרה, עם משחק חדש שתאריך שחרורו טרם פורסם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים