הוכרז: Razer Viper V3 Pro – עכבר גיימינג אלחוטי לשחקני eSport

עכבר Razer Viper V3 Pro (מקור רייזר)

רייזר (Razer) הציגה את Razer Viper V3 Pro, עכבר גיימינג אלחוטי המיועד לשחקני eSport מקצועיים המשלב בין חיישן Focus Pro 35K משודרג ומדויק יותר מהדור השני, כפתורים אופטיים מהדור השלישי בעלי זמן שיהוי נמוך, תמיכה בטכנולוגיית ה-HyperPolling לקצב דגימה גבוהה במיוחד של 8000Hz וזמן סוללה של עד 95 שעות.

עכבר ה-V3 Pro החדש מגיע כדגם משודרג של ה-Viper V3 HyperSpeed, המיועד לשימוש בעבור שחקני eSport מקצועיים, עוצב בשיתוף פעולה עם Zekken, שחקן Valorant מקצועי, ומגיע ללא תאורת RGB כלל ובמשקל נמוך של 54 גרם.

העכבר משתמש בכפתורים אופטיים מהדור השלישי של רייזר לצד חיישן Focus Pro 35K משודרג מהדור השני לדיוק גבוה של 35000DPI ב-99.8%, המאפשר להגדיר באופן ידני את רגישות החיישן בקפיצות של 1DPI.

החיישן תומך בנוסף בהאצה של עד 70G עם אפשרות להתאמת מרחק ההרמה מהמשטח ב-26 רמות שונות, מ-0.7 ועד 2 מ”מ, ויכולת לעבוד עם מגוון סוגי משטחים, בהם זכוכית.

 עכבר Razer Viper V3 Pro (מקור רייזר)
עכבר Razer Viper V3 Pro (מקור רייזר)

בנוסף לחיישן והכפתורים האופטיים, העכבר החדש משתמש בטכנולוגיית ה-HyperSpeed האלחוטית של רייזר עם פיצ’ר ה-HyperPolling באמצעות דונגל אלחוטי יעודי המגיע עם העכבר ומאפשר לקבל קצב דגימה גבוה במיוחד של עד 8000Hz, בניגוד ל-1000Hz במצב רגיל.

לבסוף, מבחינת זמן השימוש, הסוללה המובנה תציע זמן השימוש משתנה בהתאם לקצב הדגימה בו פועל העכבר, פרק זמן שנע בין עד 95 שעות בקצב של 1000Hz ועד 17 שעות בקצב של 8000Hz.

עכבר ה-Razer Viper V3 Pro החדש זמין למכירה במחיר של 160 דולר (כ~601 ש”ח) וניתן להשיג אותו בצבעים שחור או לבן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים