מאזדה חשפה רכב סדאן חשמלי או היברידי עם טווח של עד 1,000 ק”מ

Mazda EZ-6 (מקור מאזדה) Mazda EZ-6 (מקור מאזדה)

מאזדה (Mazda) חשפה במהלך תערוכת הרכב בבייג’ינג את ה-Mazda EZ-6, רכב סדאן ספורטיבי המיועד לשוק הסיני שיהיה זמין בגרסה חשמלית מלאה עם טווח נסיעה של עד 600 ק”מ או בגרסה היברידית המציעה טווח נסיעה של עד 1,000 ק”מ למיכל דלק בודד.

אף שמדובר על מאזדה, הרכב מיוצר למעשה מקומית בסין על ידי Changan Mazda, חברה סינית המשותפת בין מאזדה וענקית הרכב הסינית Changan.

הוא מתבסס על דגם Deepal SL03 של החברה הסינית, אך מגיע בעיצוב המודרני יותר של מאזדה בפילוספיית ה-KODO של החברה או “נפש התנועה”.

הרכב מגיע בתצורת חמישה מושבים, בהם מושב “אפס כבידה” (Zero Gravity) לנוסע הקדמי עם הדום לרגליים. בנוסף, ניתן למצוא בחלק הקדמי מסך מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ’ לצד מסך מולטימדיה מרכזי בגודל של 14.6 אינץ’, מערכת שמע של סוני ומשטח טעינה אלחוטי בקונסולה בעבור המכשיר הסלולרי.

Mazda EZ-6 (מקור מאזדה)
Mazda EZ-6 (מקור מאזדה)

מפרט טכני: Mazda EZ-6

רכב ה-EZ-6 מגיע באורך של 4921 מ”מ עם בסיס גלגלים של 2900 מ”מ והנעה אחורית, כאשר יהיה ניתן להשיג אותו  בגרסת BEV חשמלית או פלאג-אין איברידית (PHEV).

החברה לא סיפקה מידע טכני על ביצועי שתי התצורות, אלא רק התייחסה לטווח הנסיעה שלהן, העומד על עד 600 ק”מ בגרסה החשמלית וטווח נסיעה של למעלה מ-1000 ק”מ בגרסה ההיברידית, על מיכל דלק בודד.

רכב ה-Mazda EZ-6 צפוי להיות זמין למכירה בסין עד סוף שנת 2024 במחיר לא ידוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים