סיפורו של מופאסה מתחיל בסרט המשך ל”מלך האריות”

מתוך “מופאסה: מלך האריות” (באדיבות Disney)

בשנות ה-90 המשכוני דיסני היו ידועים כסרטים פחותים שדילגו על הפצה קולנועית והגיעו ישירות לצפייה ביתית בקלטות וידאו. כמובן שהלהיט “מלך האריות” משנת 1994 קיבל המשכון כזה, בשם “מלכות סימבה” (Simba’s Pride) ב-1998.

כיום אנו נמצאים בזמנים שונים, וחידוש הלייב אקשן של “מלך האריות” מ-2019 מקבל אף הוא סרט המשך, אך הפעם כבר לא מדובר על סרט זול לצפייה ביתית אלא אירוע קולנועי ועטור כוכבים של ממש.

ב“מופאסה: מלך האריות” (Mufasa: The Lion King) יגולל הקוף רפיקי את האגדה על מופאסה באוזניה של קיארה, בתם של סימבה ונאלה. באמצעות פלאשבקים, נחווה את חייו של מופאסה כגור יתום שחי בבדידות עד שהוא פוגש אריה סימפטי בשם טאקה – יורש העצר המלכותי.

אחרי הפגישה המקרית עם טאקה, מופאסה וחבריו יצאו למסע אפי בו ילמדו את ייעודם ויעבדו יחד כדי להתחמק מאויב מאיים וקטלני שגם יבחן את נאמנותם אחד אל השני.

מופאסה: מלך האריות, פוסטר (באדיבות דיסני ישראל)
מופאסה: מלך האריות, פוסטר (באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם)

בטריילר מציג רפיקי את מופאסה הצעיר, שנולד ללא דם מלכותי אך עדיין יגדל לשנות את גורל כל חיות הארץ לעד. אנו זוכים להצצה להרפתקאות השונות שייקלע להם בדרך למלכות, אך בדיסני עדיין שומרים על עמימות לגבי הסיפור המלא.

במאי הסרט הקודם, ג’ון פאברו, מפנה את כסאו הפעם ואת המושכות ייקח בארי ג’נקינס, במאי “אור ירח” (Moonlight) שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר של 2017 (זה שניתן קודם לכן בטעות ל“לה לה לנד” בפאשלה הגדולה ביותר בהיסטוריית הטקס).

הסרט החדש יחזיר את כוכבי הסרט הקודם שידבבו את הדמויות האהובות, ביניהם ביונסה (נאלה), דונלד גלובר (סימבה), סת׳ רוגן (פומבה) ובילי אייכנר (טימון).

בין השמות החדשים שיצטרפו לסרט ניתן למצוא את מאדס מיקלסן (“עוד סיבוב”), טנדי ניוטון (“ווסטוורלד”), קית’ דיוויד (“קומיוניטי”) ופרסטון ניימן (“אור קטן”) שיחליף את ג’ון אוליבר כדמותו של זאזו. את הגורה קיארה תגלם בקולה בלו-אייבי קרטר, בתם של ביונסה וג’יי זי.

את מוסיקה לסרט החדש יכתוב מלחין המחזמר “המילטון” לין מנואל מירנדה, שבאמתחתו כבר מספר סרטי דיסני כמו “מואנה” ו“אנקאנטו”.

החידוש של “מלך האריות” גלגל ב-2019 סכום של 1.6 מיליארד דולר עבור דיסני, בכך עקף את 960 מיליון הדולר שגרף הסרט המקורי בשנות ה-90.

“מופאסה: מלך האריות” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-19 בדצמבר, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים