בנדיקט קמברבאץ’ חוזר לטלוויזיה בדרמה חדשה של נטפליקס

מתוך “אריק” (באדיבות Netflix)

בנדיקט קמברבאץ׳ עושה קאמבק טלוויזיוני שנים אחרי שכיכב בסדרה “שרלוק” שהפכה אותו לאחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בתעשייה. את חזרתו למסך הקטן נראה בדרמה החדשה “אריק” (Eric) מבית נטפליקס, בה יגלם אב שיוצא לחיפוש נואש אחר בנו בן התשע שנעלם בוקר אחד בדרכו לבית הספר.

הסדרה מתרחשת בניו יורק של שנות ה-80, ועוקבת אחר וינסנט (קמברבאץ’), מפעיל בובות שיצר סדרה פופולרית לילדים בשם “Good Day Sunshine”, בסגנון רחוב סומסום. כאשר בנו לא חוזר יום אחד אחרי בית ספר ומוכרז כנעדר, וינסנט מחליט להוסיף לסדרה דמות בשם אריק – המבוססת על ציור שצייר הילד, בתקווה שהוא יראה זאת וימצא את דרכו הביתה.

בטריילר אנו רואים את וינסנט ואשתו (גבי הופמן, “קבוצה מנצחת”) מתוסכלים אחרי שחלפו 48 שעות מאז בנם, אדגר, נעלם. האשמה על כך שהרשו לאדגר ללכת לבית הספר ברגל לבד אוכלת אותם, והתקשורת המתעניינת בפרשה אינה עוזרת ומשכנעת אותם כי הילד כנראה כבר מת.

וינסנט מוצא את הציורים של אדגר, ופוצח בבניית בובה בהשראת דמות שהמציא בשם “אריק” – מפלצת שכל ילד רוצה לצידו כאשר הוא אבוד. וינסנט שואף להפוך את הרעיון שהמציא בנו למציאות, ומקווה כי המפלצת הבדיונית תסייע לו לחזור הביתה.

מתוך
מתוך “אריק” (באדיבות Ludovic Robert/Netflix)

אשתו חושבת שהוא השתגע, אבל וינסנט מתעקש ומתחיל לאבד את הקשר בין מציאות לדמיון, כאשר אריק ממשיך לצוץ לצידו כחבר דמיוני שמלווה את שקיעתו לטירוף הנובע מאבל ואשמה.

הסדרה מגיעה מבית היוצר של אבי מורגן, תסריטאית הסדרה “השעה” (The Hour) והסרט “אשת הברזל” (The Iron Lady). על כסא הבמאי יושבת לוסי פורבס (“סוף הפאקינג עולם”).

הסדרה בת שישה הפרקים תעלה לנטפליקס ב-30 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים