ה-ChatGPT יהיה מתכנת חכם יותר בזכות שיתוף פעולה חדש בין OpenAI ו-Stack Overflow

שת

חברת OpenAI הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם Stack Overflow, פלטפורמה יעודית לפרסום שאלות ותשובות בתחום התכנות, שיאפשר לשפר את ביצועי כתיבת הקוד של ChatGPT, כאשר Stack Overflow תאמץ את טכנולוגיית הבינה המלאכותית של החברה כחלק מה-OverflowAI, פתרון הבינה המלאכותית היעודי שלה.

בזמן שהשם OpenAI מוכר לכולנו בזכות פתרונות הבינה המלאכותיים השונים של החברה כמו ChatGPT ו-DALL·E, חברת Stack Overflow מוכרת בעיקר למפתחים בזכות הפלטפורמה הפופולרית במיוחד שלה, המאפשרת לכל משתמש לשאול שאלות שונות בנושא תכנות ולקבל עליהן תשובה מחברי הקהילה.

שיתוף הפעולה החדש בין שתי החברות יאפשר ל-OpenAI לשפר את מהירות ויכולות כתיבת הקוד של ChatGPT על ידי החיבור שלו ל-OverflowAPI, ממשק התכנות (API) של Stack Overflow, שיאפשר למודל הבינה המלאכותית לעבור מיטוב בהתאם לתוכן והתגובות מפלטפורמת Stack Overflow.

לצד שיפור יכולות התכנות של ChatGPT, חברת Stack Overflow תשלב את טכנולוגיית הבינה המלאכותית של OpenAI ב-OverflowAI, פתרון בינה מלאכותית יעודי לתכנות שיבוסס על מעל 58 מיליון שאלות ותשובות הנמצאות במאגר המידע של החברה, אותו היא צפויה להציע בעתיד הקרוב בעבור המגזר העסקי.

שיתוף הפעולה החדש צפוי לסייע למתכנתים המשתמשים ב-ChatGPT, כאשר Stack Overflow מאמצת את הבינה המלאכותית כפתרון לכתיבת קוד, זאת בניגוד לעמדה המקורית של החברה, שאסרה על פרסום קוד המיוצר על ידי בינה מלאכותית בפלטפורמה שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים