סלקום מגדילה את המכירות ברבעון הראשון בעזרת ה-Galaxy S24

שלט לוגו סלקום (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

סלקום פירסמה היום (ב’, 20.5) את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של 2024, במסגרתו חשפה עליה בהכנסות ממכירת ציוד שהושפעה מהשקתה של סדרת הדגל Galaxy S24 של סמסונג.

סך הכנסותיה של סלקום ממכירת ציוד ברבעון הראשון היו 371 מיליון ש”ח, עליה של כ-30% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל אשתקד.

עליה במכירות וירידה ברווח

למרות עליה של כ-6% בהכנסות משנה לשנה, אלו הסתכמו ב-1.143 מיליארד ש”ח, את הרבעון הראשון סיכמה סלקום עם רווח תפעולי של 47 מיליון ש”ח, ירידה של כ-49% משנה לשנה, כאשר הרווח הנקי הסתכם ב-7 מיליון ש”ח (מול 43 מ’ ש”ח ברבעון המקביל ב-2023).

בסלקום מזכירים עליה בהוצאות פרסום כחלק מההשפעה (בנוסף לפחת, הפסדי אשראי ושכר), מה שעשוי להעיד על גידול בפרסום בתקופת ההשקה של סדרת הגלקסי S24 של סמסונג, זאת בשל התחרות הגדולה בשוק סביב מכשירים אלו מידי שנה.

עליה במנויי הסלולר, הסיבים והטלוויזיה

את הרבעון הראשון של 2024 סיכמה סלקום עם 3.561 מיליון מנויים במגזר הסלולרי, עליה של כ-6,000 מול נתון של 3.555 מיליון מנויים בסוף שנת 2023.

ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) ירדה במעט, מ-44 ש”ח ברבעון הראשון של 2023 ל-43.7 ש”ח ברבעון הראשון של 2024.

מספר מנויי הסיבים עלה מ-259 אלף בסוף שנת 2023 ל-280 אלף ברבעון הראשון של 2024.

במחלקת הטלוויזיה סיכמה את הרבעון סלקום TV עם 266 אלף מנויים, זאת מול נתון של 263 אלף בסוף 2023. בסלקום מציינים כי “סלקום TV” תופסת כיום נתח שוק של 14%.

לדוחות סלקום המלאים (באתר מאי”ה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים