לוחמת קומנדו חוזרת להציל את עיר הולדתה במותחן חדש של נטפליקס

ג’סיקה אלבה מתוך “אזהרת טריגר” (באדיבות Netflix)

ג’סיקה אלבה (“מלאך שחור”) חוזרת לקולנוע אחרי 5 שנים בהן לקחה הפסקה ממשחק. את הקאמבק היא עושה במותחן החדש “אזהרת טריגר” (Trigger Warning) מבית נטפליקס, שחושף כעת טריילר בו מוכיחה השחקנית שהיא עדיין זוכרת היטב איך לכסח את אויביה במכות.

הסרט עוקב אחר פרקר (אלבה), לוחמת קומנדו שחוזרת הביתה משירותה בחו”ל בעקבות מותו הפתאומי של אביה. פרקר לוקחת את מושכות הניהול של הפאב המשפחתי ומחדשת את הקשר עם האקס שלה, ג’סי (מארק וובר, “סקוט פילגרים הולך על זה”), שכעת משרת כשריף העיירה.

בעוד פרקר מנסה להבין מה קרה לאביה, היא מסתבכת עם כנופיה מקומית שמאיימת על עיירתה. בלי לדעת על מי היא יכולה לסמוך, פרקר משתמשת בכישוריה מיחידת הקומנדו כדי להוכיח שהיא האדם האחרון שכדאי להתעסק איתו – ומנסה להחזיר את עיר מגוריה לדרך הישר.

הטריילר נפתח עם חזרתה של פרקר לעיירה אחרי הלוויית אביה. פרקר משוכנעת שמותו לא היה תאונה, והשריף מפציר בה לא להתערב ולשכוח מהתיאוריה. אך פרקר אינה אחת שמוותרת בקלות, ויוצאת למסע נקמה. אנשי העיר מבינים את יכולותיה של הלוחמת, וזו יוצאת לחקור את הסנטור המפוקפק שלדעתה דרדר את העיר.

ג'סיקה אלבה מתוך
ג’סיקה אלבה מתוך “אזהרת טריגר” (באדיבות Ursula Coyote/Netflix)

הסרט מגיעה מאת הבמאית האינדונזית מולי סוריה, עבורה זהו הסרט הראשון בשפה האנגלית. על התסריט אמונים ג’וש אולסון (“היסטוריה של אלימות”), האלי גרוס (“ווסטוורלד”) וג’ון ברנקטו (“הרשת”).

אל צוות השחקנים מצטרפים גבריאל בסו (“סוכן הלילה”), ג’ייק ווירי (“ממלכת החיות”), אנתוני מייקל הול (“בוש: מורשת”) וטוני בל (“שורדת בגדול”).

“אזהרת טריגר” יעלה לנטפליקס ב-21 ביוני, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים