ארבעה שואבי אבק חדשים של Roborock נוחתים בישראל

Roborock S8 MaxV Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי) Roborock S8 MaxV Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי)

חברת Roborock, בעלת מותג שואבי האבק הרובוטיים המוכר, משיקה בארץ אמצעות רשת באג, היבואנית הרשמית בישראל, את ליין השואבים העדכני שלה, הכולל את שואבי האבק הרובוטיים S8 MaxV Ultra ו-Q Revo MaxV המציעים עוצמת שאיבה של 10,000Pa ו-7,000Pa ומגיעים עם תחנות ריקון וטעינה יעודיות.

לצידם, משיקה החברה את שואב המוט Flexi Pro בעוצמת שאיבה של 17,000Pa ואת שואב המוט Dyad Pro Combo, המגיע כפתרון 5 ב-1 משולב לניקוי יבש ורטוב עם אוסף אביזרים יעודי.

שואב האבק הרובוטי S8 MaxV Ultra

ה-S8 MaxV Ultra מגיע כשואב האבק הרובוטי הבכיר ביותר בסדרת ה-S8 Max העדכנית של החברה, עם עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד של 10,000Pa.

הוא כולל מברשת צד רובוטית FlexiArm ומגב Extra Edge Mop, המאפשרים ניקוי של פינות קשות להגעה, ואת צמד מגבי ה-VibraRise 3.0, הרוטטים 4000 פעמים בשניה לניקוי משופר עם אפשרות הרמה של 2 ס”מ למעבר בין משטחים שונים (שטיחים לדוגמה).

השואב מגיע עם מיכל פסולת של 270 מ”ל ומיכל מים של 100 מ”ל לניקוי יבש ורטוב של הרצפה וזמן שימוש של עד 180 דקות.

בסיום הניקוי השואב חוזר ל-RockDock Ultra, תחנת עגינה וטעינה המרוקנת באופן אוטומטי את השואב וממלאה אותו במים עם אפשרות להוספת חומרי ניקוי באופן אוטומטי, כאשר היא גם מנקה ומייבשת את פדי הניקוי של השואב.

*בשלב מאוחר יותר שואב ה-S8 MaxV Ultra יהיה זמין גם עם תחנת עגינה המתחברת למערכת הניקוז הביתית לריקון ומילוי אוטומטי של השואב, כאשר נכון לעכשיו לא ידוע צפי המחיר והזמינות של תחנת העגינה המשודרגת.

שואב האבק הרובוטי Q Revo MaxV

בנוסף לדגם ה-S8 MaxV Ultra הבכיר ביותר, החברה משיקה בארץ גם את שואב ה-Q Revo MaxV, המציע ניקוי יבש ורטוב עם עוצמת שאיבה של 7,000Pa בשילוב עם זרוע FlexiArm צדדית לניקוי אזורים קשים להגעה ומגבים מסתובבים ב-200 סל”ד לניקוי רטוב של הרצפה, עם אפשרות הרמה של 1 ס”מ למעבר בין משטחים שונים.

השואב מגיע עם מיכל פסולת של 330 מ”ל ומיכל מים של 80 מ”ל לניקוי יבש ורטוב של הרצפה, עם זמן שימוש של עד 180 דקות, כאשר בסיום הניקוי השואב חוזר לתחנת ה-Multifunctional Dock 2.0 היעודית של החברה, המציעה ניקוי ויבוש של פדי הניקוי בשואבים יחד עם ריקון מיכלי הפסולת ומילוי מחדש של מיכלי המים.

בדומה לשואב ה-S8 MaxV Ultra, גם שואב ה-Q Revo MaxV מגיע עם תמיכה בהפעלה קולית עם העוזרת הקולית Rocky של החברה, מערכת בינה מלאכותית למניעה ממכשולים, שיחות וידאו ועוד.

שואב המוט Flexi Pro

בעבור משתמשים המעוניינים לנקות את הבית לבד ולא להשתמש בשואב אבק רובוטי, החברה מציעה את שואב ה-Flexi Pro מסדרת ה-Flexi המקבילה לסדרת ה-Dyad, המאפשר ניקוי יבש ורטוב עם עוצמת שאיבה של 17,000Pa, כאשר הוא כולל מיכל פסולת בנפח 450 מ”ל ומיכל מים נקיים בנפח של 730 מ”ל ומציע זמן ניקוי של עד 50 דקות.

השואב מגיע עם ראש ניקוי בטכנולוגיית ה-FlatReach של החברה לניקוי טוב יותר של פינות עם מרווח לקיר של 1 מ”מ, כאשר חיישן ה-DirTect מתאים את עוצמת השאיבה ומברשת ה-RevoBrush 2.0 מציעה ניקוי וייבוש עצמי לראש הניקוי בטמפרטורה של 60 מעלות.

משמאל לימין: Flexi Pro ו-Dyad Pro Combo (צילום: רונן מנדזיצקי)
משמאל לימין: Flexi Pro ו-Dyad Pro Combo (צילום: רונן מנדזיצקי)

שואב המוט Dyad Pro Combo

שואב המוט Dyad Pro Combo הגיע לישראל לפני כחודש וחצי-חודשיים כגרסה “מורחבת” לשואב ה-Dyad Pro ולשואב ה-Dyad (סקירה) המקורי, כאשר החברה מגדירה אותו כפתרון 5 ב-1 בזכות סט אביזרים גדול יותר לניקוי יבש ורטוב כשואב מוט רגיל או שואב ידני קומפקטי.

השואב מגיע עם מערכת ה-DyadPower של החברה לניקוי רטוב, המציעה עוצמת שאיבה של 17,000Pa ומשלבת מיכל מים נקיים בקיבולת של 950 מ”ל ומיכל מים מלוכלכים בקיבולת של 770 מ”ל עם זמן שימוש של עד 43 דקות, כאשר בתצורת הניקוי היבש השואב מגיע עם מיכל פסולת בקיבולת 465 מ”ל וזמן סוללה ארוך יותר של עד 60 דקות.

מעמד האחסון והטעינה של ה-Dyad Pro Combo כולל מנגנון ניקוי עצמי המנקה ומייבש את הרולרים של השואב באמצעות אוויר חם למניעת ריחות רעים מהשואב.

זמינות ומחירים

  • שואב ה-S8 MaxV Ultra הרובוטי יהיה זמין למכירה מה-30.5 במחיר של 5890 ש”ח.
  • שואב ה-Q Revo MaxV הרובוטי זמין במחיר של 4890 ש”ח.
  • שואב ה-Flexi Pro יהיה זמין למכירה מחודש יולי במחיר של 1790 ש”ח.
  • שואב המוט השוטף Dyad Pro Combo זמין במחיר של 2499 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים