מוטורולה MT820: נותן בתלת-ממד

תארו לעצמכם שיכולתם לצפות בסרט בתלת-ממד ללא צורך במשקפי 3D. תארו לעצמכם שהייתם יכולים לעשות את זה על מסך הטלפון שלכם. עוד מעט תוכלו, וליכולת הזו יש שם – מוטורולה MT810.

המכשיר מגיע עם מצלמה ברזולוציית 5 מגה-פיקסל עם תמיכה בצילום HD 720p ופלאש מסוג LED. מערכת ההפעלה היא OPhone OS – אנדרואיד שעברה שינויים רבים ע”י מוטורולה בכדי להתאים אותה לצרכי השוק הסיני. תכונה מעניינת נוספת של המכשיר היא הצורה בה מיושם התלת-ממד: מכסה שקוף (בתצורת צדפה) המתלבש על המסך מאפשר את תצוגת התלת מימד. אך לא זאת בלבד, הוא גם מכיל בתוכו שכבה שהופכת את המסך לקפאסיטיבי, כאשר המסך המקורי הוא רזיסטיבי, מה שאומר שניתן ליהנות מהטוב של שני העולמות. אכן פתרון יצירתי.

ללא ספק מדובר במוצר מרתק, אך טרם ידוע לשם איזו מטרה ייעשה שימוש בתלת-ממד – האם מדובר בצפייה בסרטים או רק בממשק המשתמש. נכון להיום המכשיר מיועד אך ורק לשוק הסיני, אך כולנו תקווה שנראה אותו בקרוב בשווקים אחרים.

(צילום: Sooyuu)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים