עם הניצחון בא התיאבון: אפל מעוניינת לתבוע את HTC על הפרת פטנטים נוספים

 

אפל לא נחה לרגע, גם אם היא מנצחת בתביעה באופן חלקי, היא תמשיך לנסות עד שתזכה בתביעה כפי שהוגשה במקור. לפני זמן לא רב קבעה נציבות הסחר הבינלאומי (שמככבת בזמן האחרון) כי בעקבות תביעתה של אפל על הפרת פטנטים של HTC, תאסר מכירת מכשיריה של HTC באדמת ארה”ב. הסיבה שהמכשירים נאסרו היא כי בית משפט קבע ש-HTC הפרה אחד מהפטנטים של אפל (סעיף 337), מה שהספיק לאיסור גורף של מכירת מכשירים מסויימים של HTC. אך מסתבר כי תוצאת המשפט לא סיפקו את אפל והיא מגישה כעת ערעור על החלטת בית המשפט ודורשת את הרשעתה של HTC על הפרט פטנט נוסף (סעיף 263). אם אכן תזכה אפל גם הפעם מדובר על צעד חמור שעלול להרחיב את מגוון המכשירים האסורים למכירה בשטחה של ארה”ב.

הסגה בין HTC ובין אפל ארוכה ומפותלת שחוזרת חודשים רבים אחורה. בזמנו HTC מסרה את תגובתה לאתר BGR על הפרט הפטנט – “אנו שבעי רצון מפסיקתה של נציבות הסחר – מאחר ונמצא כי אין כל הפרה של פטנטים משמעותיים יותר. הפרה של אחד הפטנטים אשר כן נכללים בפסיקה תיפתר בקרוב על ידינו לאחר שנסיר אובייקט שאינו משמעותי מממשק המשתמש בכל מכשירי האנדרואיד שלנו”. האם כעת היא תצטרך לעשות שוב פעם בדק בית ולמצוא פתרונות יצירתיים לפטנטים הנוספים שאולי היא הפרה?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים