דפדפן Firefox בגרסה הניידת לא יגיע למערכות iOS

קרן מוזילה מאשרת באופן רשמי כי דפדפן האינטרנט בגרסה הניידת, אשר נמצא כעת בשלבי פיתוח תחת השם Fennec, לא צפוי להגיע למכשירים מבוססי iOS. מפתחי הדפדפן מפרסמים בבלוג הסלולר שלהם כי “בעיות טכניות ולוגיסטיות קשות הופכות את פיתוח הדפדפן לפרויקט מורכב, אם לא בלתי אפשרי”.

עם זאת, מוזילה תמשיך בפיתוח אפליקציית ה-Firefox Home, ששוחררה בחודש יוני האחרון. בעזרת האפליקציה יכול המשתמש להמשיך את רצף הגלישה שלו באינטרנט בדיוק מהנקודה בה הפסיק במחשב האישי. כל זאת באמצעות שחזור מדוייק של היסטוריית הגלישה, אתרים מועדפים והלשוניות הפתוחות בגרסת המחשב האישי.

“אנו מתמקדים כעת בהמשך הפיתוח לאפליקציית ה-Firefox Home על מנת שתוכל לספק את כל צרכי המשתמשים ולהפוך לאהובה ושימושית יותר”, מוסר אחד המפתחים. בגרסאות הבאות של האפליקציה צפויה להתווסף תמיכה במערכות נוספות כגון RIM ו-Symbian, סנכרון סיסמאות גישה לאתרים, אפשרויות רחבות יותר לשיתוף תכנים ברשתות חברתיות ועוד.

להורדת אפליקציית Firefox home חינם


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים