הדור הבא: תמונה ופרטים חדשים של ה-BlackBerry London

אתר CrackBerry חושף תמונה מתוך מצגת המתארת את תוכניותיה של RIM עבור מכשיר הדור הבא שלה – BlackBerry London ואת עיצובו. אודות ה-London פרסמנו לראשונה בחודש נובמבר בשנה שעברה, אז הוא היה בעל עיצוב שונה מבתמונה החדשה, אולם היה האב-טיפוס הראשון עם מערכת ההפעלה BlackBerry 10. אנחנו לא מופתעים לראות את “לונדון” צץ שוב, שכן המנכ”ל החדש של RIM כבר הדגיש כי הוא לא מתכוון לשנות דברים מהותיים בתוכניות העתיד של החברה.

האתר טוען כי מפרטו של ה-BlackBerry London עדיין לא סופי ו-RIM בוחנת כרגע את פלטפורמת ה-OMAP5 של TI או אחרת מבית Qualcomm. היתרון כרגע נתון לקוולקום מכיוון שהיא תומכת ברשתות CDMA באופן מובנה. חשוב לציין, כי פלטפורמת ה-OMAP5 צפויה להגיע רק בהמשך השנה, כך שאת ה-London אנחנו לא נראה בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים