סלקום חשפה הבוקר (ד’, 20.11) את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי של השנה והציגה רווח נקי של 56 מיליון ש”ח, עלייה של כ-5.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-1.116 מיליארד ש”ח, ירידה של כ-0.8% משנה לשנה, כאשר ברקע הציגה החברה צמיחה במנויי הסלולר והטלוויזיה והמשך גידול בהעברת מנויי האינטרנט לרשת מבוססת הסיבים.
גידול במנויי הסלולר והסיבים
במגזר הסלולר, מספר המנויים עלה ל-3.571 מיליון, גידול של כ-17 אלף מנויים מהרבעון הקודם. עם זאת, ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי (ARPU) עמדה על 43.7 ש”ח, ירידה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד (48.3 ש”ח), אשר לפי החברה הושפעה בעיקר ממלחמת “חרבות ברזל” והירידה בהכנסות משירותי נדידה.
בתחום התקשורת הנייחת, מספר מנויי האינטרנט הגיע ל-373 אלף, כאשר 311 אלף מתוכם הם מנויי סיבים (גידול של כ-16 אלף בהשוואה לרבעון השני של השנה), המהווים כ-83% מסך מנויי האינטרנט של החברה.
שיתוף פעולה עם HOT בתחום הטלוויזיה
שירות הטלוויזיה של החברה צמח ברבעון השלישי והגיע ל-272 אלף מנויים, זאת בהשוואה ל-269 אלף ברבעון השני של השנה ו-261 אלף ברבעון השלישי ב-2023.
סלקום הודיעה לאחרונה על שיתוף פעולה עם חברת HOT, במסגרתו תשווק החברה חבילה ייעודית דרך סלקום TV, שתכלול את תכני NEXT TV וספריית VOD של HOT.
לדוחות המלאים (דרך מאי”ה)
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.