דלף לרשת: Samsung Continuum, מכשיר חכם בעל שתי תצוגות

שאלה שתמיד תצוץ בשלב כלשהו בהתעסקות עם מכשירים חכמים היא היכן וכיצד ניתן לחדש. לכך גם שואפות יצרניות הסלולר – ליצור משהו חדש שאף אחד עוד לא חשב עליו, או לפחות לא הצליח ליישם אותו. וכך אנו מקבלים היום תמונות ראשונות ממה שהולך ככל הנראה להיות המכשיר הבא בסדרת Galaxy S, מכשיר מבוסס אנדרואיד העונה לשם Continuum, או כמו שניתן לבטא זאת בעברית – קונטיניואם.

המכשיר החדש גם הוא מתהדר במסך ראשי מסוג Super AMOLED, שגודלו טרם ידוע אך ניתן לשער שמדובר בסביבות ה-3.5 אינץ’. החידוש הוא שמתחתיו יימצא מסך מלבני קטן יותר מסוג OLED, שישמש כ”טיקר“, ומטרתו העיקרית היא לספק למשתמש מידע גם בעת בה המסך הראשי “עסוק” בדברים אחרים, כגון ניגון סרטים, קליפים או משחקים. כאשר תתבצע נגיעה במסך הזעיר, יידלק ה”טיקר” ויוכל להציג את התאריך והשעה הנוכחית, עדכוני RSS, התראות מערכת (כמו על סוללה חלשה או הודעה חדשה), תנאי מזג אוויר ועוד. ואחרי הכל – מדובר במכשיר מבוסס אנדרואיד, כך שדבר לא ימנע ממפתחי האפליקציות למצוא לו שימושים נוספים. אגב – אם נדמה לכם שהרעיון בכל זאת אינו מקורי – אתם צודקים. מסך OLED קטן יותר שולב במכשיר ה-First Else שיוצר ע”י שארפ עבור החברה הישראלית Emblaze Mobile, רק שהמכשיר ההוא, יחד עם המסך הזעיר בן השורה הבודדת, נגנז.

דברים נוספים שניתן ללמוד מהתמונות שדלפו לרשת הם הימצאותם של לחצן ייעודי למצלמה ופתח להכנסת כרטיס זיכרון מסוג microSD. כעת ניתן רק לחכות להכרזה הרשמית ולהתרשם מהמפרט הסופי, אך נראה שסמסונג נמצאת בדרך הנכונה למעלה.

(צילומים: Boy Genius Report)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים