השוואת שישה דפדפנים ל-Android

מה יש למשתמשי Android שאין לאחרים? בחירה! ווידג’טים, סקינים, רקעים סטטיים או מונפשים, דפדפן כזה או דפדפן אחר ועוד. אכן, חייו של משתמש האנדרואיד מורכבים מהרבה בחירות לא פשוטות, ובדיוק מהסיבה הזו החלטנו (באדיבות PC World) לפרסם השוואה בין ששת הדפדפנים המובילים לפלטפורמת אנדרואיד.

הבה נתחיל. ההשוואה בוצעה בין הדפדפנים הבאים: Skyfire 2.0, Opera Mini, Dolphin HD, Fennec Alpha ושני דפדפני ברירת המחדל של Android 2.1 Éclair ו- Android 2.2 Froyo. שני הפרמטרים שנבדקו הם זמן הטעינה הממוצע של “אתרים חיים” וזמן הטעינה הממוצע של אתרים שמורים. כל הבדיקות נעשו בחיבור WiFi על מכשיר מסוג Motorola Droid X המריץ Android 2.2, פרט לבדיקות ה-Fennec שנערכו על מכשיר ה-HTC Evo 4G עם מהירות מעבד זהה לזו של ה-Droid X.

והרי התוצאות לפניכם:

לסיכום: ה-Skyfire לוקח את כולם בהליכה, ואחריו מגיע Opera Mini (קצת מפתיע). כל היתר מפגרים מאחור. אז למה אתם מחכים? התקינו את Skyfire!

(מקור: PC World)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים