גוגל (Google) עושה צעד גדול באפשרות ההתאמה של Gemini, צ'אטבוט הבינה המלאכותית של החברה, עם מתן אפשרות חדשה לחבר את Gemini להיסטוריית החיפוש של המשתמש במנוע החיפוש של החברה על מנת לספק תשובות ומידע בצורה טובה יותר, אפשרות חיבור שצפויה להתרחב בהמשך למוצרי גוגל נוספים, בהם גוגל תמונות, יוטיוב ועוד.
עם ההיצע העצום של פתרונות ה-AI כיום בשוק, חברות רבות מנסות להציע חווית שימוש אישית ומותאמת יותר לכל משתמש ,עם לא מעט צ'אטבוטים המציעים כיום פיצ'ר "זיכרון" המאפשר למשתמשים להגדיר מידע ספציפי לגביהם או להתבסס על השאילתות הקודמות של המשתמש.
הצעד החדש של גוגל מנצל את הכלי החזק והגדול ביותר אותו היא מחזיקה, מנוע החיפוש, ואיתו היסטוריית החיפוש של המשתמשים.
החיבור בין Gemini להיסטוריית החיפושים של המשתמשים בגוגל מתבצע באמצעות מודל ה-Gemini 2.0 Flash Thinking עם בחירה באפשרות ה-Personalization ("התאמה אישית") הניסיונית מתפריט ההגדרות של אפליקציית Gemini, שתציע למשתמש לבצע את החיבור להיסטוריית החיפושים שלו.
לאחר החיבור, במידה שהמשתמש מבקש מ-Gemini לבצע משימה ספציפית ומודל ה-Flash Thinking יגיע למסקנה כי השימוש בהיסטוריית החיפושים תעזור לו לבצע את המשימה בצורה טובה יותר, הוא יעשה בה שימוש.
בשלב הנוכחי גוגל מאפשרת התאמה אישית של Gemini בהתבסס על החיפושים של המשתמש במנוע החיפוש של החברה, אך בשלב מאוחר יותר היא צפויה להציע חיבור לשירותי גוגל נוספים, בהם גוגל תמונות ויוטיוב.
פיצ'ר ההתאמה החדש של Gemini בהתבסס על היסטוריית החיפושים בגוגל יהפוך להיות זמין באופן מדורג בעבור משתמשים ברוב העולם (מלבד מדינות האזור הכלכלי האירופאי EEA, שוויץ ואנגליה) עם תמיכה במעל 45 שפות שונות, כאשר האפשרות זמינה למשתמשים מעל גיל 18 במידה שאין להם חשבון גוגל חינוכי או עסקי.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.