יוטיוב (YouTube) החלה לבחון מנוי "יוטיוב פרימיום זוגי" (YouTube Premium Two-Person) חדש במספר מדינות, מנוי המציע את כלל פיצ'רי מנוי היוטיוב הפרימיום הרגילים בעבור שני משתמשים עם תוספת מחיר של פחות מ-50% בהשוואה למנוי פרימיום בודד כאפשרות נוספת לצד מנוי היוטיוב המשפחתי הרגיל.
יוטיוב ממשיכה לנסות להגדיל את כמות מנויי הפרימיום בתשלום בפלטפורמה שלה, ולאחר שהציגה בחודש מרץ השנה את מנוי ה"יוטיוב פרימיום לייט" שהגיע עם כמות מופחתת של פרסומות, נראה כי החברה החליטה לנסות ולהעתיק את קונספט מנוי הפרימיום הזוגי של ספוטיפי עם תוכנית פיילוט חדשה המאפשרת לשני משתמשים מאותה משפחה לחלוק מנוי זוגי, זאת בהשוואה למנוי המשפחתי הרגיל הכולל שישה משתמשים.
על פי הדיווח החדש, יוטיוב בוחנת את מנוי הפרימיום הזוגי במספר מדינות, בהן הודו, בה מחיר מנוי הפרימיום הזוגי עומד על 219 רופי (כ~9.4 ש"ח), תוספת של כ~46.8% לעומת מנוי פרימיום בודד סטנדרטי שעולה 149 רופי (כ~6.4 ש"ח) והוזלה של 26.7% בהשוואה למנוי המשפחתי הרגיל שעולה 299 רופי (כ~12.8 ש"ח).
אם נשווה את השינוי במחיר למחיר מנוי היוטיוב פרימיום בישראל העומד על 23.9 ש"ח למנוי בודד ו-45.9 ש"ח למנוי משפחתי, אפשר לתרגם את מחיר המנוי הזוגי לטווח מחירים של כ~35-33.6 ש"ח (או כ-17 ש"ח לאדם בממוצע במנוי הזוגי).
YouTube is testing a two-person Premium plan in India@tsuvik spotted this pic.twitter.com/8znQ6NZEbX
— Tushar Mehta (@thetymonbay) May 5, 2025
מנוי היוטיוב פרימיום הזוגי החדש זמין בשלב הנוכחי בעבור חלק מהמשתמשים בהודו, צרפת, טיוואן והונג קונג, אך לא ידוע מתי ולאילו מדינות תרחיב החברה את זמינות המנוי הזוגי בהמשך.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.