נטפליקס הגיעה בפעם השלישית בלבד לאירועי ה-Upfronts בניו יורק, השבוע בו כל רשתות הטלוויזיה מציגות את מרכולתם למפרסמים. נטפליקס, שהחלה את דרכה כפלטפורמה מבוססת מנוי וללא פרסומות, שלא הזדקקה לנוכחות באירוע.
הדבר השתנה בסוף 2022, כאשר נטפליקס חלה להציע מנוי זול יותר ומבוסס פרסומות במספר מדינות בעולם (לא כולל ישראל). באירוע התצוגה שהתקיים אמש (14 במאי), חשפה נטפליקס את הנתונים החיוביים במיוחד למנוי הזה, שכבר נרכש על ידי 94 מיליון משתמשים ברחבי העולם – עלייה מסיבית מהמספר שהציגה בשנה שעברה, שעמד על 40 מיליון מנויים.
נשיאת חטיבת הפרסום של נטפליקס, איימי ריינהארד, הציגה באירוע כי מלבד העלייה במספר המנויים, הפלטפורמה מחזיקה כעת במספר שיא של מנויים בגיל הנחשק ביותר למפרסמים, 18-34 – יותר מכל מתחרותיה בשכבת הגיל הזו. בנוסף, משתמשי המנוי המוזל של נטפליקס מוכיחים כאקטיביים במיוחד, עם ממוצע צפיות של 41 שעות בחודש.
בעוד המנוי המוזל (במחיר 8 דולר בחודש לעומת 18 דולר למנוי הסטנדרטי) ממשיך לגדול, נטפליקס מתכננת לבצע בו מספר שיפורים עד סוף שנת 2026. החברה החלה להתנסות בפרסומות Midroll, כאלו שמופיעות על המסך כאשר עוצרים את התוכן, אופציה שתשתלב במנוי לכלל המשתמשים בקרוב.
נטפליקס מציגה: פרסומות אינטראקטיביות
החידוש העיקרי שהציגה נטפליקס הוא פלטפורמה ייחודית למפרסמים בה יוכלו להציג פרסומות אינטראקטיביות, שישתמשו בין השאר גם בבינה מלאכותית. כדי להציג את הפלטפורמה, נטפליקס הזמינה את אשת הפרסום המפורסמת ביותר שלה – לילי קולינס, המגלמת את אמילי בסדרה "אמילי בפריז".
יחד עם קולינס, חשפה ריינהארד כי הפרסומות האינטראקטיביות יחברו בין המפרסם לצופה בצורה ישירה. מעתה, על גבי פרסומות ה-Midroll יוכלו המפרסים לבנות כפתורים או גרפיקות שיופיעו על הפרסומת עצמה ויאפשרו לצופה ללחוץ בקלות לקנייה או יצירת קשר עם החברה לגבי המוצר או השירות.
בנוסף, יוכלו המפרסמים להתאים את הפרסום ישירות לצופה על פי מעל 100 תחומי עניין רלוונטיים, ב-17 קטגוריות שונות כגון סגנון חיים, בריאות וספורט, אומנות וכו׳.
מלבד הפרסומות הישירות על המסך, נטפליקס מחזקת גם את הקשר עם חברות גדולות דרך קמפיינים ממומנים לסדרות הלהיט שלה. העונה שניה של "ונסדיי" למשל תשתף פעולה בקמפיינים ייעודיים עם מסעדת Wendy's, אתר ההזמנות Booking.com וחטיף צ'יטוס.
כדי להמשיך להלהיב את המפרסמים, חשפה נטפליקס את היצע התוכן המרשים שלה בעתיד הקרוב. בנוסף לאירועי הספורט שהולכים וגדלים עם אירועי ה-WWE וקרבות האגרוף בשידור חי, הפלטפורמה הכריזה כי חידשה לעונות נוספות את הסדרות "ברידג'רטון", "ארבע העונות" ו"הדיפלומטית".
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.