גאדג’טי בלילה: האייפון של סופרמן VS הבאט-פון של באטמן

סביב גיבורי הקומיקס סופרמן ובאטמן מהעולם הבדיוני של DC (הפצת קומיקס מהגדולות בעולם) מתקיים כבר שנים הויכוח מי ינצח בקרב: סופרמן בן קריפטון בעל כוחות העל או באטמן הלא הוא ברוס ויין העשיר בכסף, תושייה וכושר גופני – כמו כן הוא חביב המערכת בגלל כמות הגאדג’טים האדירה איתה הוא מסתובב. כעת בצל מהפכת הסמארטפונים יתיישבו סופרמן ובאטמן לפתור בינהם את הסוגייה החשובה: למי יש את המכשיר הטוב ביותר?

סופרמן, כמה אופייני ולא מפתיע, משתמש אייפון מכור. באטמן, שלא סובל ממחסור במזומנים, ייצר לעצמו את המכשיר שלו – הבאט-פון. השניים מתווכחים בסרטון למי יש את המכשיר הטוב יותר, כאשר סופרמן מתלהב מסירי שמדברת אליו בעוד באטמן משוויץ באלפרד (עוזרו האישי והנאמן) שהוא בעצמו משתמש ב…לא נהרוס לכם את ההפתעה. אנו חייבים לציין, שלמרבה האכזבה מכשירו של האביר האפל אפילו לא מריץ אנדרואיד ונראה כמו משהו שלקוח מתחילת שנות ה-2000. אבל בואו נהיה כנים, הוא בצורת עטלף אז למי אכפת!

בעד מי אתם? האייפון של סופרמן, הבאט-פון של באטמן או בכלל הצ’אקברי של צ’אק נוריס! יאללה לתגובות.

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!

נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום ראשון בשעה 22:30

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים