עלייתם של הסינים: Huawei Ascend D Quad XL מרשים מאוד במבחני הביצועים

בכתבת הסיכום של תערוכת MWC הקדשנו חלק נכבד לשחקניות החדשות (בעיקר מהמזרח) שמנסות לפרוץ ולבסס את מעמדן בשוק הסמרטפונים העולמי. אחת הכוכבות הגדולות מהתערוכה היא ענקית התקשורת Huawei, שהציגה לנו את מכשיר ה-Ascend D Quad בעל מפרט עוצמתי ואף כינתה אותו “הסמארטפון המהיר בעולם”. מסתבר שחברת Huawei עומדת מאוחרי מילותיה והדגם המתקדם, ה-Ascend D Quad XL מצליח להעפיל לראש טבלת הביצועים במבחני הביצועים ומשאיר אבק לכל המתחרים הגדולים והמוכרים.

הנקודה המעניינת והמפתיעה היא שערכת השבבים שהצליחה להגיעה לנתונים המעולים הללו היא K3V2 – פרי פיתוחה של חברת Huawei. ה-K3V2 מגיעה עם מעבד מרובע-ליבה במהירות שעון של 1.5Ghz ומאיץ גרפי בעל 16 ליבות. הבדיקות נעשו באמצעות מבחן  ES benchmark וה-Huawei Ascend D Quad XL הצליח לעבור במעט את ביצועיו של ה-Samsung Galaxy Note, בעל מעבד כפול-ליבה Exynos של סמסונג, שהומהר למהירות של 2Ghz. בנוסף, גם עקף בקלות את פלטפורמת ה-Tegra 3 מרובעת הליבות שנבדקה באמצעות מכשיר ה-Transformer Prime של אסוס. אך כאן לא מסתיימת הצלחתו של המכשיר החדש וגם במבחן הגרפי, Nenamark2 3D OpenGL, הוא הגיע למקום הראשון שהוא עוקף בקלות את פלטפורמת ה-Snapdragon S4 בכמעט 7 פרימיים לשניה.

ה-Ascend D Quad XL צפוי להגיע בחודש יוני עם מסך +IPS בגודל 4.5 אינץ’ ברזולוציית HD 720P, סוללת 2500mAh (בהחלט מהגדולות בשוק) ואנדרואיד 4.0 הישר מהקופסא. לקינוח תשמחו לדעת כי בכוונת Huawei לתת למכשיר תג מחיר הנמוך ב-20% עד 50% ממכשירי הדגל של המתחרים.

החדש של Huawei והמעבד שפיתחה מצליח להתעלות על מרבית מהמכשירים המובילים בשוק ומתחיל לסמן לנו את תקופה חדשה בה יצרניות, שאולי לא מוכרות לנו, אך בעלות משאבים וידע רב מפתחות פלטפורמות חדשות ועוצמתיות משלהן ומתחילות לחזר אחרי המשתמש המערבי.

האם ההצלחה במבחני הביצועים תשכנע אתכם לרכוש מכשיר מבית היצרנית הסינית?

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים