דיווחים ברשת: האייפד החדש של אפל מתחמם יתר על המידה

המוצרים של אפל הם תמיד וללא ספק הדבר החם ביותר בשוק הטכנולוגיה ומסתבר שהביטוי הזה מקבל כעת משמעות מעניינת. משתמשים ראשונים של האייפד החדש מדווחים כי מכשיר הטאבלט השנוי במחלוקת מתחמם בצורה ניכרת בהשוואה לדגם הקודם של המכשיר. המשתמשים, שפנו כבר לשירות הלקוחות של אפל, טוענים כי בעת שימוש ביכולות גרפיות מתקדמות של המכשיר כדוגמת ניגון קבצים באיכות 1080p, הוא נוטה להתחמם בפינה השמאלית התחתונה. כמו כן, עלו דיווחים כי האייפד החדש מתחמם גם בשימוש ברשתות הדור השלישי ורשתות ה-LTE וזאת בנוסף להתחממותו לאחר טעינה חשמלית ממושכת.

חשוב לזכור שהאייפד החדש כולל את פלטפורמת A5X החדשה שכולל מעבד ראשי בעל ליבה כפולה ומאיץ גרפי מרובע ליבה, סוללה בעלת קיבולת גדולה יותר, מסך באיכות גבוהה יותר וקישורית 4G וקרוב לודאי כי כל האלמנטים האלו יחדיו הם אלו האחראים על פליטת חום גבוה מאוד בתוך גוף אלומיניום המוליך חום בקלות. דיווחים קיצוניים יותר טוענים אפילו כי המכשיר מתחמם ברמה כזאת שלא ניתן להשתמש בו יותר.

טרם נמסרה תגובה רשמית מצדה של אפל על בעיות החום, אך אנחנו מאמינים שאחת כזו תגיע בהקדם. אנו כמובן נמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים