מקשיבים ללקוחות: Meizu MX ו-Meizu M9 מקבלים את אנדרואיד 4.0 עם הממשק המקורי באופן רשמי

חברת Meizu הסינית הצליחה להפתיע אותנו בשנה שעברה עם מכשיר ה-Meizu MX העוצמתי, אשר עד כה לא יצא מהמזרח. חברת מיזו קטנה יחסית לענקיות התקשורת ZTE ו-Huawei, כך שלצאת למערב כנראה ייקח לה עוד קצת זמן. בינתיים נראה כי החברה עושה את כל הצעדים הנכונים על מנת לרצות את לקוחותיה.

כפי שהבטיחה בעבר, הסמארטפונים Meizu MX ו-Meizu M9 מקבלים כעת באופן רשמי גרסת בטא של מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 עם הממשק המקורי. כך יוכלו המשתמש לבחור אם הם מעוניינים בו או בגרסת ה-Flyme OS (הממשק של מיזו) המגיעה עם המכשיר. בקרוב תשחרר החברה עדכון לאנדרואיד 4.0 גם עבור הממשק שלה. למה גרסת האנדרואיד 4.0 שזמינה כעת ללקוחות נמצאת תחת “בטא”? זאת מכיוון שמיזו הזדרזה לשחרר אותה וסביר להניח שיהיו עדכונים בקרוב. אנחנו רק יכולים לקוות שיצרניות נוספות ילכו בעקבותיה, אולי אפילו סמסונג כפי שפורסם בשמועות.

מה דעתכם? לא הגיע הזמן שיתנו לנו לבחור את הממשק שאנו רוצים?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים