תמונות ראשונות: סרגיי ברין עם Project Glass בעולם האמיתי

אם חשבתם שיקח זמן עד שנתחיל לראות את Project Glass של גוגל צץ לו בעולם האמיתי, כנראה שאתם כמונו תופתעו לראות את התמונות הבאות. סרגיי ברין, חצי מצמד מיסדי גוגל, לקח לסיבוב את משקפי Project Glass לאירוע צדקה שנערך אתמול בלילה בסן-פרנסיסקו. רוברט סקובל, בלוגר ידוע, קלט מיד מה יש על ראשו של סרגיי וביקש לנסות בעצמו. התשובה הייתה שלילית, מכיוון שלטענת סרגיי מדובר באב-טיפוס ראשוני מאוד. רוברט שם לב לתאורה היוצאת מן המשקפיים ולטענתו הוא בטוח שהם היו פעילים.

אתר The Verge הצליח להחליף כמה מילים עם סרגיי בנושא לאחר האירוע. לדעתו המשקפיים החדשים מאוד שימושיים, אך מבהיר שיקח זמן עד שיצאו לשוק. הדגם שהיה עליו נראה כמו מוצר די מוגמר, אלגנטי וקל. איך בדיוק כל הסיפור עובד עדיין לא ברור, אך לגוגל צפויים להיות מגוון מכשולים לאישור המכשיר למכירה. זהו סמארטפון לכל דבר שצמוד לראש של המשתמש באופן תמידי, מה גם שצריך לבדוק את השלכותיו על הראייה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים