מותג מסכי ה-AMOLED הגמישים של סמסונג יקרא Youm

בזמן האחרון אנו עדים להעברת הילוך בתחום המסכים הגמישים שמתחיל להפוך מחזון למוצר ממשי היוצא מגבולות “הקונספט המעניין” אליו התרגלנו. LG נתנה את יריית הפתיחה וציינה כי היא כבר מתחילה לייצר את המסכים הגמישים שעתידים להגיע לשוק כבר בתקופה הקרובה. סמסונג לא נשארה חייבת וכעת בזכות דף אינטרנט חדש שהעלתה אנו מקבלים פרטים חדשים על המסך הגמיש של החברה הקוריאנית ואף הצצה קטנה לדרך בה הטכנולוגיה פועלת.

קודם כל נתחיל עם השם – Youm, אין לנו מושג מה זה אומר בקוריאנית (אם בכלל), אך עם מיתוג זה תצעד סמסונג. לצד השם המעניין אנו זוכים לקבל גם השוואה בין שני סוגי המסכים הקיימים בשוק: LCD מול OLED, שבאמצעות פירוקם לשכבות אנחנו מצליחים להבין מה ההבדל בינם ובין מסך ה-Youm. ההבדל העיקרי בין Youm ובין OLED הוא שאת הזכוכית מחליף “סרט” (Film) שמעניק למסך את תכונותיו החדשות. Youm מביא עמו בשורה נוספת מלבד גמישות מרשימה – סמסונג טוענת כי מדבור במסך “בלתי שביר” (שאת זה נרצה עוד לבחון) ולצד זאת דקיקות וקלות רבה מאוד שיקטינו באופן משמעותי את עוביו ומשקלו של המסך.

על פי הערכותיה של סמסונג אנחנו עתידים לראות את המסך עוד השנה, אך עדיין מדובר על השערה בלבד. האם ה-Galaxy S III יהיה מצויד במסך גמיש? אנחנו בספק גדול, אבל למי שלא יכול להתאפק אנחנו מזכירים שוב כי המסכים הגמישים של LG יראו אור באירופה כבר בחודש הבא. אז תתחילו לגלגל את השם החדש על לשונכם, כי אנחנו מאמינים שנדבר עליו עוד רבות בתקופה הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים