הוכרז: Samsung Galaxy 551 מקלדת סליידר ואנדרואיד 2.2

לא תוכלו לפרוץ איתו לרשת המחשבים של הפנטגון ואפילו לא להציג דף אינטרנט במלואו מבלי לגלול לצדדים, אך הוא בהחלט מכשיר שמספק את הצרכים הבסיסיים של המשתמש הממוצע שבסך הכל רוצה לשמוע מוזיקה, לראות קליפים ולכתוב SMS או מייל (ויש לו גם מצלמה סבירה ואינספור אפליקציות) – הכירו את Samsung Galaxy 551 (מספר מודל I5510), מכשיר האנדרואיד החדש מבית סמסונג שנחשף לראשונה ב-IFA בחודש שעבר ועתה קיבל הודעת השקה רשמית.

עם מעבד בינוני (667 MHz), מסך מגע קפסיטיבי ברזולוציה נמוכה מהרגיל בסמארטפונים עדכניים (400×240, לשם השוואה לאייפון 4 יש יותר מפי 4 פיקסלים עם מסך בגודל כמעט זהה), וכמובן מקלדת QWERTY מרווחת נשלפת לכתיבה נוחה של מיילים ומסמכים למשתמש העסקי או הודעות טקסט ומסרים מידיים למשתמש ברשתות החברתיות, נראה כי סמסונג מנסה לכוון לשוק מעמד הביניים של רוכשי הסמארטפונים, כאלה שזקוקים לבידור וגישה נוחה למידע על גבי האינטרנט, פייסבוק, טוויטר ומיילים ואולי גם קצת מוזיקה ותמונות, גם אם זה לא באיכות הכי גבוהה.

מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 (Froyo) שתגיע עם המכשיר היישר מהאריזה ללא צורך בביצוע עדכון כלשהו תדע לנצל את יכולות המחשוב הבינוניות של המכשיר ולעזור למשתמש להפיק ממנו את המירב. בנוסף, הכניסה סמסונג את ממשק ה-TouchWiz 3.0 הידוע שלהם ו-hub ייחודי לאינטגרציה נוחה עם רשתות חברתיות ותמיכה בניגון סרטי DiVX.

אז לסיכום, המפרט הטכני:

  • מסך: 3.2 אינץ’ 400×240 פיקסלים TFT קפאסיטיבי;
  • צילום: מצלמה 3.15MP בגב המכשיר;
  • זיכרון ומעבד: מעבד 667MHz, זיכרון פנימי בנפח 160MB, חריץ MicroSD תומך עד 32GB;
  • קישוריות ורדיו: HSDPA 7.2Mbps, Wi-Fi, DLNA, Bluetooth, GPS, FM Radio;
  • מקלדת QWERTY סליידר הנפתחת לרוחב;

המכשיר ישווק החל מהחודש הבא במחיר של 389 יורו באירופה, וכעת נותר רק להמתין ולראות האם המשתמשים שאינם פריקים של חדשנות טכנולוגית יעוטו על המציאה, או שסמסונג זלזלה לחינם בטעם של המשתמש הממוצע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים