כולנו תחת זכוכית מגדלת: גוגל השיקה את שירות Street View בישראל

תמיד רציתם לדעת איך נראה שוק מחנה יהודה בירושלים אבל אף פעם לא היתה לכם ההזדמנות לקפוץ? אולי אפילו סתם רציתם  לטייל ברחובותיה של תל אביב אבל רק עצם המחשבה על מציאת חנייה הוציאה לכם את כל החשק? מעכשיו תוכלו לעשות את זה מבלי לקום מהכסא – גוגל השיקה בארץ את אחד מהשירותים המגניבים ביותר שלה, ה- Google Street View. עבור מי שלא מכיר נסביר כי מדובר על שירות מבית גוגל שסורק עיר מסוימת ובאמצעות רכב מיוחד שעל גגו מצלמה מתקדמת מפיק מעין רצף של תמונות המחוברות יחדיו ומאפשרות למשתמש “לטייל ברחוב” ממש כאילו עומד בעצמו ברחוב ויכול להביט לכל הכיוונים.

השירות הושק בישראל בשלוש ערים מרכזיות: חיפה, תל אביב וירושלים אך גוגל הגדילה לעשות והכלילה גם כמה אתרים מיוחדים שאינם נמצאים בערים הללו. דוגמה לכך הוא הספארי ברמת גן בו תוכלו לערוך מעין סיור וירטואלי ולצפות בבעלי החיים שבצידי הדרך, לצד זאת גוגל צילמה גם את מיני ישראל וגם שם תוכלו לבצע סיור מודרך ולצפות במקומות נוספים שעדיין לא נכללים בשירות ה-Street View בישראל (גם אם מדובר בדגם קטן מאוד שלהם).

גוגל ציינה כי מדובר רק על יריית הפתיחה ושבעתיד יתווספו ערים נוספות לרשימת הערים המצולמת, כך שאם בקרוב אתם רואים את הרכב המיוחד של גוגל משוטט בעירכם – ישנו סיכוי גדול מאוד שתוכלו לצפות בקרוב בביתכם באמצעות Google Street view.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים