“הלקוח הוא לא אויב” – פעילותה של המפעילה הוירטואלית הום-סלולר תחל היום

הבוקר התקיימה בבית רובינשטיין אשר בתל אביב מסיבת ההשקה של רשת הום סלולר החדשה הנמצאת בבעלותו של אליעזר פישמן ובניהולו של אודי מארצי. הום סלולר, חברת הבת של רשת הצרכנות הום סנטר, תשתמש ברשת הקיימת של חברת סלקום ויחד עם hMobile המתעסקת במכירת מכשירי סלולר ונמצאת גם היא בבעלות הום סנטר, תהפוך למפעילה וירטואלית מובילה בתחומה, כך לפחות טוענים בכיריה.

“כניסתם של מתחרים חדשים לשוק היא ההוכחה הברורה שהצרכן יכול למצוא לעצמו חלופות נוספות. מדובר במהלך בו כולם מרוויחים – הצרכן, החברות עצמן ומשרד התקשורת, שממשיך לעבוד על מנת להכניס לשוק מפעילות נוספות”, ציין מנכ”ל משרד התקשורת עדן בר-טל, שנכח באירוע.

אהרון מידן, יושב הראש של הום-סנטר הסביר כי לחברה ארבעה קווים מנחים לפיהם הרשת החדשה תעבוד:

  • המחיר הנמוך ביותר שיש באפשרות החברה לתת.
  • התמחור ההוגן ביותר ללקוח: דיברת – שילמת, גלשת – שילמת. החברה נגד חבילות תוכן ידועות מראש.
  • “הלקוח הוא לא אויב – אל תבלבל אותו”, כל ההליכים מול הלקוח יבוצעו בשקיפות מוחלטת.
  • “הלקוח הוא לא אויב – אל תקשה עליו”, אל תכריח אותו לבצע מהלכים מסוימים כדי שיוכל להצטרף לרשת.

לדבריו של מידן, המפעילה החדשה פונה למשתמשים קלים, אלו שלא מדברים הרבה ולא גולשים הרבה, למשתמשים בני 35+ וללקוחות המחפשים שקיפות, הגינות ובהירות. החברה מתכוונת להגיע בתוך ארבע שנים של פעילות למספר גבוה של 200 אלף לקוחות שישלמו בממוצע בין 60 ל-90 שקלים בחודש.

הום סלולר תהיה כפופה לתשתיות התקשורת של סלקום, אך בהסתכלות לטווח הארוך, החברה מתכננת להפוך לעצמאית לגמרי. אודי מארצי, מנכ”ל המפעילה שהתחייב בתחילה לתעריף הנמוך ביותר בישראל חשף את השקף שהביא את הבשורה – החברה תציע תעריף של 19 אג’ לדקה, 15 אג’ להודעת טקסט, 12 אג’ למגה גלישה, ו-17.9 שקלים דמי שימוש בחודש.

כך למשל תיראה חשבונית של לקוח שדיבר 200 דקות ושלח 60 הודעות טקסט, אך לא גלש באינטרנט:

עוד צוין כי 3000 הלקוחות הראשונים יקבלו מכשיר Nokia 100 בעלות של שקל אחד בלבד. באם הלקוח יעזוב את הרשת בתוך פחות מארבעה חודשים מאז הצטרפותו, ישלם עליו 100 שקלים.

“לא היה לנו פשוט להכנס להכנס לתחום מכירת המכשירים הסלולריים, לאחר מספר תהיות בדרך – הגענו למטרה, אנחנו רשת הצרכנות הפרטית הראשונה שמוכרת ותומכת במכשירים סלולריים, אחרי אורנג’ סלקום פלאפון. ב-2011 לבדה מכרנו 40 אלף מכשירים”, סיפר מידן. עוד הוא הוסיף כי “מכירת שירותי זמן אוויר לא היתה רלוונטית עבורנו עד כה, וכעת אנו מודים למשרד התקשורת על המהפכה שאיפשרה לנו להכנס גם לשוק הזה. מיליון איש נמנים בין לקוחותיה החודשיים של הום-סנטר – מיליון איש יהיו חשופים עתה לשירותיה של הום-סלולר”.

החברה תחל בפעילותה כבר היום ב-17 חנויות הפרוסות ברחבי הארץ. כל החנויות יציעו מכירתם של למעלה מ-40 דגמים של מכשירי דור שני ושלישי, כולל סמארטפונים, יפעלו בתחום שירות הלקוחות ותחזוקת מכשירים, אולם צוין כי תיקון המכשירים יבוצע במעבדות היבואן ולא דרך החברה עצמה.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים