גאדג’טי בלילה: Tupac חוזר לחיים במעל $100,000 ועוצר בהופעת אורח אצל R2-D2

טופאק שאקור (Tupac Amaru Shakur) המוכר לרובכם כ-2Pac, הינו אחד הראפרים המשפיעים ביותר עד היום למרות שנפטר ב-1996 הרבה לפני השיא אליו הגיע. הראפר המוכשר נרצח בסטריפ בלאס-וגאס, אחד הרחובות הסואנים בעולם, מה שהפך את מקרה הרצח לאחוז ספקולציות (כאילו הוא לא באמת נמצא על אי בודד עם בוב מארלי?). באי פסטיבל המוזיקה Coachella בקליפורניה האמינו לרגע שטופאק אכן חזר לחיים (או מעולם לא נפרד מהם) כאשר הוא פתאום הופיע על הבמה. איך זה קרה? כנראה שסכום מוערך של $100,000-$400,000 וטכנולוגיה מתקדמת יכולים לעשות כמעט הכול!

Pac עלה לבמה במהלך ההופעה של הראפרים Dr.Dre ו-Snoop Dogg, שנחשבו לחבריו הקרובים, כהולוגרמה משכנעת באופן יוצא דופן וביצע שניים משיריו האהובים – “Hail Mary” ו-“2 of Amerikaz Most Wanted” – מה עם קצת “California Love”? ההופעה כללה את דמותו של טופאק בדיוק כמו שהיה נוהג לעלות להופעות בחייו, ללא חולצה ומכנס שנמצא כמעט בברכיים. התנועות נראות מציאותיות, כמו גם ההתייחסות לקהל ולסנופ דוג שהיה איתו מעט על הבמה. בסוף שני השירים, בקטע מצמרר, פאק הפך לחלקיקים קטנים שנעלמו באוויר.

מיד לאחר ההופעה החלו לצוץ ברשת כמיטב המסורת שלל פרודיות בינהן חשבון טוויטר מפוברק Hologram2Pac@, המדבר על חזרתו לחיים. ואיך אפשר בלי “מלחמת הכוכבים” שהפכה את ההולגרמות לדבר מדובר עוד בשנות ה-70. תהנו!

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!

נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום שלישי בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים